آینه جم:نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف و برنامه دولت تدبیر امید این است که کمترین میزان اشتباهات را در کار خود داشته باشد. 

به گزارش آینه جم:حجت الاسلام سید مهدی پورفاطمی صبح جمعه در همایش هم اندیشی توسعه بخش‌های استان بوشهر در بخش دلوار از توابع شهرستان تنگستان، اظهار داشت: بنده در سه دولت اصلاحات، اصولگرا و تدبیر و امید بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشته ام، اما در دولت فعلی شاهد بیشترین تدبیر در کابینه و کمترین اشتباهات توسط دولت بوده ام.
 
وی با بیان اینکه این دولت وارث اشتباهات و ناهنجاری‌های مختلفی است، افزود: امیدواریم این دولت بتواند با تدبیر مشکلاتی مانند برداشت غیرمجاز از ذخیره ارزی، وضعیت نابسامان بانک ها و امنیت در بخش بودجه را حل کند و موجب امید در دل مردم شود.
 
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات مختلف گمرکی، تجاری و صیادی در بخش‌های دلوار، عامری، بلخیر و بندر رستمی که وجود دارد دارد با برنامه ریزی‌های مناسب برطرف شود.
 
پور فاطمی عنوان کرد: در گذشته بنا بر ایجاد قطب گردشگری در دلوار بود که مطالعات و برنامه ریزی هایی در این راستا صورت گرفت و می‌توان با استفاده از اطلاعات موجود این پروژه تکمیل شود.
 
تخصیص اعتبار مناسب به پروژه های نیمه تمام در شهرستان تنگستان
 
فرماندار تنگستان نیز در این نشست اظهار داشت: دلوار تجمیع مزیت های اقتصادی، بازرگانی، صید و صیادی، فرآوری محصولات دریایی، گردشگری و تولیدات گلخانه ای در محیط جغرافیایی کوچک است.
 
وی افزود: یکی از پروژه های محوری  و زیربنایی در بخش دلوار با توجه به نقش تاثیرگذار جاده، خواستار تکمیل چهار بانده کردن مسیر بوشهر – دلوار هستیم و اکنون نیازمند دستور مجدد برای تکمیل آن می باشیم.
 
غلامرضا ترک زاده خاطر نشان کرد: اجرای دهکده توریستی، تفریحی دلوار با توجه به ساحل زیبا و مهمان پذیر بودن این بخش و ظرفیت‌های صنعت و گردشگری در دلوار می تواند به عنوان گام بلندی در راستای توسعه گردشگری، تفریحی و ورزش های ساحلی باشد.
 
فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه امسال با بهره‌گیری از منابع تملک دارایی و استانی  اعتبارات لازم به بخشی از پروژه‌های نیمه تمام تخصیص داده شده است، عنوان کرد: اعتبارات تملک دارایی در سال 93 بالغ بر 35 میلیارد تومان مصوب شده که در سال گذشته 23 میلیارد تومان بوده که تنها 30 درصد آن محق گردیده بود.
 
وی گفت: در بخش دلوار بر اساس برنامه توسعه استان و شاخص ها  مبلغ 12 میلیارد 500 میلیون تومان در سال 93 جهت اجرای پروژه های مختلف عمرانی تخصیص داده شده است./مهر
[کد خبر:AJ2761]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب