به گزارش آینه جم:یک منبع آگاه در گفتگو با سوک از تغییر و تحولات در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خبر داد .

وی که خواست نامش فاش نشود گفت :مسئولیت دانشگاه فرهنگیان خواهران و برادران استان بوشهر به ترتیب به دکتر علی اکبر مولایی و دکتر مریم کیانی سپرده می شود

این مقام اگاه اضافه کرد: مراسم تودیع و معارفه روز شنبه ( فردا ) در دانشگاه علامه طباطبایی بوشهر برگزار می شود.

دکتر مولایی و دکتر کیانی به ترتیب دارای دانشنامه دکترای زبان انگلیسی و شیمی هستند.

پیش از این غلامعلی زارعی و شهلا شاکردرگاه در این دانشگاه مسئولیت داشته اند.

بر اساس گزارش  سوگ، با موافقت استاندار بوشهر زارع پس از قریب به شش سال در حالی از معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری به دلیل بازنشستگی کناره گیری می کند که درباره شغل آینده خود اعلام کرده است خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تعطیل شدنی نیست و در جبهه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی زمینه‌های خوبی برای ادامه فعالیت وجود دارد.

 

جایگزین پرسابقه ترین معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر در دولت های نهم و دهم سعید زرین فر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در دولت اول اصلاحات است که سابقه معاون واحد فرهنگی بنیاد شهید و معاون پرورشی آموزش و پرورش بوشهر در کنار سرپرست مدارس ایران در امارات متحده عربی و کارشناس طرح و برنامه نوسازی مدارس کشور را در کارنامه دارد.

 

از دیگر تغییراتی که روز یک شنبه ( فردا ) به شکل رسمی مراسم تودیع و معارفه آنها برگزار می شود می توان به حوزه های حراست ، منابع انسانی ،امور اقتصادی و روابط عمومی استانداری اشاره کرد که به ترتیب اکبری جایگزین نیازی ، روشن ضمیر به جای اسدیان ، برنا جایگزین اسماعیلی و کریم جعفری نیز به جای موذنی زمام امور را بدست می گیرند.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور طی حکمی رئیس جدید این دانشگاه در استان بوشهر را منصوب کرد.

 

بر اساس این گزارش سوک دکتر یوسف قیصری رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد  اسلامی بوشهر که دارای دانشنامه دکترای ریاضی از مالزی است به عنوان چهارمین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان پس از امامی ، قاسمی و حجت الاسلام جمال زاده برای این سمت انتخاب شده است.

 

مراسم تودیع و معارفه روز پنج شنبه هفته جاری در واحد دانشگاهی عالی شهر بوشهر برگزار می گردد.

 

حجت‎الاسلام دکتر جمال‎زاده که دارای اصالت گناوه ای است جایگزین حجت‎الاسلام قاسم متقی‎نیا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد می شود.

 

جمال‎زاده از شهریور سال 88 تا آبان‌ماه سال 91 نیز ریاست این دانشگاه را به‎عهده داشت که پس از آن آن به عنوان رییس دانشگاه آزاد بوشهر منصوب شد که با این انتصاب جدید بار دیگر به خرم‎آباد برمی گردد.

[کد خبر:AJ2933]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب