DSC_0002.jpg

آینه جم - فرماندار شهرستان عسلویه گفت: در حال حاضر امنیت و آرامش کامل در عسلویه برقرار است.

به گزارش آینه جم، عبدالله نادری بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه نشست شورای تامین شهرستان عسلویه با اشاره به حوادث روز گذشته این شهرستان، اظهار داشت: به دنبال کشته شدن یکی از شهروندان شهر نخل‌تقی در اسکله این شهر و پیگیری مردم برای این موضوع، برای ساعاتی این مسئله ادامه یافت که با دخالت مسئولان و با صبر و متانت مردم این حادثه حل و فصل شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون امنیت کامل در منطقه حاکم است و با تلاش و همکاری مردم و معتمدین، شوراها، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان محلی، موضوع کاملا حل و فصل شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به تشکیل نشست شورای تامین در شهرستان، خاطرنشان کرد: در این نشست با بررسی دقیق تمام جوانب این حادثه، مقرر شد برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با تقدیر از صبر و متانت مردم شهرستان عسلویه که باعث خاتمه‌یافتن این درگیری شدند، بیان کرد: از رسانه‌ها هم انتظار داریم که در انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشند و خبرها را از منابع موثق و دقیق منتشر کنند و به شایعات دامن ندهند.

گفتنی است فرماندهی انتظامی استان بوشهر در جدیدترین اطلاعیه خود که عصر پنجشنبه منتشر کرده است ، جزئیات دیگری از درگیری روز چهارشنبه با پلیس شهرستان عسلویه را منتشر کرد.

نیروی انتظامی در این اطلاعیه آورده است: در پی درگیری در اسکله نخل تقی شهرستان عسلویه بین ماموران انتظامی و تعدادی از افراد محلی در تعاقب توقیف یک دستگاه خودرو، یک نفر از افراد محلی مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: پس از این حادثه تعدادی از افراد سوءاستفاده‌گر به قصد تصرف به یکی از مقرهای پلیس حمله‌ور شدند که در این حادثه هشت نفر زخمی شدند.

*** جزئیات درگیری در شهرستان عسلویه در مصاحبه های فرمانده انتظامی استان و دادستان بوشهر

***تعقیب و گریز مسلحانه در نخل تقی/ اوضاع تحت کنترل پلیس است/5نفر کشته و زخمی شدند+تصاویر و جزئیات

[کد خبر:AJ16762]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب