22377_orig.JPG

آینه جم ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انجام سفری ۲ روزه عصر امروز با استقبال استاندار و جمعی از مسؤولان استان بوشهر وارد فرودگاه بین‌المللی عسلویه در جنوب بوشهر شد.

به گزارش آینه جم ، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دیدار با مدیران و مسؤولان استان بوشهر و همچنین بازدید از چند طرح مرتبط وارد استان بوشهر شد و سفر ایشان تا فردا شب در بوشهر ادامه دارد.

براساس این گزارش، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که  نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران عالی رتبه وزراتی وی را همراهی می کنند علاوه بر بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه و پتروشیمی جم، در نشستی با حضور مسئولان استان بوشهر در فرمانداری عسلویه حضور خواهد یافت.

شامگاه امروز این وزیر روحانی در نشست شورای اداری شهرستان جم شرکت خواهد کرد.

ربیعی فردا از پتروشیمی جم بازدید خواهد کرد و نشستی هم با مسؤولان این شرکت در شهرستان جم خواهد داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی بحث‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان کنگان از مرکز آموزش مهارتهای فنی و حرفه‌ای در شهر کنگان هم بازدید می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا بعد از ظهر به منظور حضور در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بوشهر راهی مرکز می‌شود.

وزیر کار 2

وزیر کار 6

وزیر کار 5
وزیر کار 3

[کد خبر:AJ17556]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب