تاکید امام جمعه جم در خطبه های نماز جمعه : استاندار جدید بوشهر هر چه سریعتر برنامه هایش را برای توسعه ی استان بوشهر آماده کند

به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناه و ناپاکی امری مهم برای سربلندی انسان در دنیا و آخرت است.

 

وی  به مناسبت27آذرماه  شهادت دکتر مفتح و نام گذاری این روز به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد دکتر مفتح از شخصیت های حوزوی و دانشگاهی بود که برای انقلاب زحمات زیادی کشید.

 

گنجی در ادامه به بخشی از سخنان رهبری در دیدار شورای انقلاب فرهنگی پرداخت و تاکید کرد محیط دانشگاه نباید میدان تاخت و تاز سیاسیون باشد ، دانشگاه و حوزه باید مثل دو بال برای پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی تلاش کنند.

 

امام جمعه جم  آرزوی توفق برای استاندار جدید و گلایه از دیر معرفی شدن استاندار بوشهر کرد و از تقدیم به موقع لایحه بودجه به مجلس توسط هیئت دولت قدردانی کرد .

 

گنجی با تبریک انتصاب استاندار جدید و با تقدیر از استاندار سابق بوشهر گفت: از استاندار جدید انتظار داریم از نیروهای شایسته و ارزشی در مناصب مهم و حساس استفاده کند و عدالت و اعتدال را در عمل نشان دهد.

 

گنجی  اظهار داشت حسنوند تلاش های بسیاری برای استان بوشهر کرد اما متاسفانه در زمان وی شهرستانهای دور از مرکز استان به خصوص  جم مورد بی مهری هایی قرار گرفت، امیدواریم دکتر سالاری نگاه یکسانی به شهرستان های استان بوشهر داشته باشد.

 

وی تصریح کرد استاندار جدید بوشهر هر چه سریعتر برنامه هایش را برای توسعه ی استان بوشهر آماده کند تا فرصت توسعه استان از دست نرود واز افرادی با سلایق خاص در بدنه استانداری بوشهر دنبال منافع هستند انتقاد کرد و به استاندار جدید درخواست نمود بدنه استانداری را از افراد فرصت طلب پاک کند.

 

امام جمعه جم در پایان از عدم اجرای  پروژ ه های آبرسانی سد کوثر ، آبخیزداری جم و روشنایی تونل های  اتوبان جم -عسلویه واز نبود نظارت کافی در اجرای برخی پروژه ها ی عمرانی در استان توسط استانداری و نمایندگان مجلس انتقاد کرد.

 

 

[کد خبر:AJ3427]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب