آینه جم:رئیس دادگستری شهرستان جم گفت: تبعات منفی نفت و گاز از مزایای آن در شهرستان جم خیلی بیشتر بوده است.

 

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، محمد سهیلی صبح یکشنبه در نشست شوراهای اسلامی شهرستان جم با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به تبعات منفی مجموعه نفت و گاز در شهرستان جم پرداخت و اظهار داشت: تبعات منفی نفت و گاز از مزایای آن در شهرستان جم خیلی زیاد بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان جم بر لزوم خدمات‌دهی مناسب صنایع به محیط پیرامونی تاکید کرد و ادامه داد: هر چند که ما میزبان خوبی برای انها بوده ایم اما آنها میهمان خوبی برای ما نبوده اند.

وی تاکید کرد: در بعد اجتماعی و فرهنگی، مجموعه نفت و گاز مشکلاتی از جمله مواد مخدر، از بین رفتن استحکام خانواده و افزایش نگران کننده طلاق را در این شهرستان موجب شده است.

پالایشگاه جم هیچ توسعه‌ای در جاده جم - ریز ایجاد نکرده است

وی بر لزوم مقابله جدی با ناهنجاری‌ها تاکید کرد و هشدار داد: اگر جلوی این مسائل گرفته نشود در آینده نزدیک شهرستان با معضلات  امنیتی گریبان گیر خواهد شد.

سهیلی در ادامه افزود پالایشگاه فجر جم علی رغم استفاده مکرر از جاده جم – ریز هیچ تغییراتی در این جاده به وجود نیاورده است و هر روز شاهد تصادفاتی در این جاده هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که این مشکلات به مقامات ارشد استان و کشور انعکاس داده شود تا بخشی از مشکلات معیشتی، عمرانی و اشتغال این منطقه حل شود.

رئیس دادگستری شهرستان جم در پایان اظهار داشت: عوارض آلایندگی متعلق به همه شهرستان می باشد و این عدالت در تقسیم عوارض رعایت شود.

جم پیشرفت‌های زیادی در زمینه صنعت نفت و گاز و کشاورزی داشته است

فرماندار شهرستان جم نیز در این آئین در سخنانی به خطه شهید پرور جم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: جم افتخار میزبانی 68شهید گلگون کفن را دارد.

عبدالرسول زارع اضافه کرد: هر چند که جم شهرستان نوپایی است اما پیشرفت‌های زیادی در زمینه صنعت نفت و گاز و کشاورزی داشته اما مشکلاتی هم دارد که امیدواریم با درایت حضرت آیت الله حسینی بوشهری حل شود.

[کد خبر:AJ3440]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب