به گزارش خبرنگار آینه جم:فرماندار جم در گفت و گو با آینه جم خبر داد: روز دوشنبه در جلسه شورای اداری ساعت 10 صبح در سالن شهرداری جم از تلاش های حسین مصلحی پور معاونت فرمانداری جم تقدیر به عمل می آید و عبدالحسن رفیعی پور به عنوان معاونت فرمانداری جم معرفی می شود.


 

وی خاطرنشان کرد در این مراسم سید مجید حسین زاده به عنوان بخشدار مرکزی جم معرفی خواهد شد

وی افزود این مراسم تودیع و معارفه با حضور پراور معاون سیاسی و امنیتی استاندار وموسوی مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر  برگزار خواهد شد

لازم به ذکر است  سید مجید حسین زاده در دیماه پس ازعزل مسلم سلیمانی توسط فریدون حسوند استاندار سابق بوشهر به عنوان سرپرست بخشداری جم منصوب شده بود، فردا نیز با حکم دکتر سالاری استاندار بوشهر رسما به عنوان بخشدار مرکزی جم معرفی خواهد شد .

وی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی می باشد و سوابقی چون سرپرستی نمایندگی اداره ی کار، مسئول روابط عمومی و کارشناس امور عمرانی فرمانداری جم را در کارنامه دارد

 و همچنین عبدالحسن رفیعی پور دو سال سابقه ریاست صندوق مهر رضا(ع) جم، یک سال به عنوان معاون فرمانداری شهرستان جم و حدود سه سال به عنوان بخشدار بخش ریز را در کارنامه دارد، و هم اکنون کارشناس فرمانداری کنگان است. وی متولد سال 1356، هم اکنون دانشجوی رشته حقوق بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد و دانش آموخته اقتصاد در مقطع کارشناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز می باشد.

 

[کد خبر:AJ3451]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب