به گزارش خبرنگار آینه جم:ندبه های منتظرانه مردم منتظر بهارستان هر صبح جمعه طنین انداز می شود. (مراسم این هفته دعای روحبخش ندبه در مسجد امام حسین(ع)محله علی صالحی بهارستان جم برگزار شد)

مداحان فقط نکات و ذکرهای معتبر و مستند را بیان کنند.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد صبح جمعه در جمع منتظران ظهور دعای ندبه مردم بهارستان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان دعای ندبه، توصیه‌هایی به مداحان و مرثیه خوانان داشت.

وی افزود: مداحان باید نکات و ذکرهای معتبر و مستند بیان کنند و در روضه خوانی ها محافل مذهبی باید دعا و قران با صوت زیبا، دلنشین و صحیح بخوانند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه برگزاری دعای ندبه به صورت هفتگی در یکی از مساجد هفت‌گانه بهارستان قابل تقدیر است، گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در این مراسم مذهبی مهیا شود.

امام جمعه عسلویه با بیان آیاتی از قرآن کریم، تاکید کرد: خداوند اعمال زیادی نمی خواهد بلکه سعی کنیم بهترین و نیکوترین اعمال انجام دهیم.

وی به صفات خدا که توانای مطلق است و انسان‌ها را از نیستی به هستی آفریده اشاره کرد و گفت: دنیا مکانی است که خداوند انسان ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

هاشمی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: امام زمان (عج)ناظر اعمال و احوال مومنین است پس با اعمال نیک و صالح زمینه جلب رضایت امام زمان(عج) از خود فراهم کنیم.

 

[کد خبر:AJ3457]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب