سید علیرضا سجادی که به تازگی بعنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم منصوب شده است،ازعضویت در شورای شهر جم استعفاء داد.

به گزارش آوای جم؛ سجادی از ابتدای دور دوم شورای اسلامی شهر جم بعنوان عضو شورا،منشی و سخنگو کار خود را آغاز نمود. وی در دور سوم شورا که بنا به تصمیم مسئولین کشور 6 ساله شد  در دو ماه ابتدایی بعنوان نایب رئیس مشغول فعالیت شد که پس از فوت رئیس اسبق شورا مرحوم شیخ محمدتقی راستین، بعنوان رئیس شورا و همزمان رئیس شورای شهرستان انتخاب شد.

وی در دور چهارم نیز مجدداً منتخب مردم شهر جم شد واینبار با تغییر و تحولات پیش آمده در شورا،فقط بعنوان عضو در مجموعه شورای شهرجم وشورای شهرستان فعالیت نمود. وی از 22 تیرماه بعنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم منصوب شد که برابر قانون ممنوعیت فعالیت همزمان در این دو منصب، به همین دلیل،وی صبح امروز استعفای خودرا تقدیم رئیس شورای اسلامی شهرجم نمود.

برابر قانون،شورای شهرجم،می بایست،بلافاصله و در اسرع وقت ضمن تشکیل جلسه و در صورت موافقت اعضاء با استعفاء،مراتب را به فرمانداری اعلام نموده تا مقدمات عضویت،فرد علی البدل،فراهم شود.

متن استعفا نامه سجادی به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

رئیس محترم شورای اسلامی شهرجم

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

احتراماً نظر به اینکه اینجانب سید علیرضا سجادی فرزند سید ابوالحسن عضو شورای اسلامی شهرجم،اخیراً به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم،منصوب گردیده ام؛وتصدی همزمان ریاست ادارات دولتی و عضویت در شوراهای اسلامی شهر با قانون استفساریه ماده 28 قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 واصلاحات بعدی آن(مصوب 25 دی ماه 1384)مغایرت دارد.لذا ضمن تشکر از همراهی و همکاری رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر جم،استعفای خود را تقدیم نموده و از خداوند منان آرزوی خدمتگزاری و توفیق برای یکایک عزیزان خواستارم

با تشکر

سید علیرضا سجادی

[کد خبر:AJ3466]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب