به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم؛برای اولین بار، همایش تجلیل از بازنشستگان دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در هفته دولت برگزار گردید.
فرماندار شهرستان جم گفت: از ظرفیت بزرگ بازنشستگان دولت برای توسعه ی شهرستان استفاده خواهیم کرد.
عبداله نادری در همایش تجلیل از بازنشستگان دولت در شهرستان جم با تاکید بر لزوم توجه ویژه از سوی مسئولین به بازنشستگان تصریح کرد: از تمام ظرفیت ها خصوصا ظرفیت بزرگ بازنشستگان برای شتاب بیشتر توسعه در شهرستان جم استفاده خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم، نادری با تبریک هفته ی دولت به بازنشستگان، از بازنشستگی به عنوان آغاز دوران نوین در زندگی یاد کرد و گفت: با برنامه ریزی صحیح می توان بازنشستگی را به شیرین ترین دوران زندگی تبدیل کرد.
وی بازنشستگان را منبع تجارب ارزنده دانست و افزود: مدیران و مسئولین شهرستان باید از تجارب مدیریتی و کاری این عزیزان در راستای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.
فرماندار جم حل مشکلات بازنشستگان و تکریم آنان در ادارات را ضروری خواند و خطاب به مسئولین گفت: مسئولین ادارات نهایت همکاری را با بازنشستگان در جهت حل مشکلات و مسائل آنان داشته باشند.
در ابتدای این جلسه و در فضایی کاملا صمیمانه، بازنشستگان به بیان خاطرات، مسائل و مشکلات خود پرداختند و از فرماندار جم جهت ترتیب دادن این همایش تقدیر کردند.

















































[کد خبر:AJ3477]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب