000000010007jh.jpg

 

 

به گزارش آینه جم؛ سید جلال حق شناس رئیس شورای شهرستان جم در جلسه استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی این شهرستان نسبت‌ به بی توجهی مجموعه استانداری به مسیر ارتباطی جم به‌ فیروزآباد اعتراض کرد. 
  حق شناس عدم ملاقات استاندار در دوسال گذشته با شوراها و مردم  شهرستان  جم و نسبت به محدود بودن زمان برای ارائه مشکلات مردم در  این جلسه پرداخت و خواهان توسعه متوازن استان در همه حوزه ها و به ویژه در توسعه راه ها گردید.
حق شناس با اشاره به پیگیری های مسئولین استانی برای احداث خط ریلی و آزادراه بوشهر به شیراز از استاندار بوشهر درخواست نمود به همانگونه نیز پیگیر ساخت باند دوم و اصلاح مسیر جاده جم فیروزآباد باشید که مرتبا مردم چهار شهرستان جنوبی در سوانح دلخراش رانندگی در این مسیر عزادار عزیزانشان می شوند. 
وی ادامه داد: این جاده دوطرفه فرسوده که معبر بارهای ترانزیتی صنعت و معبر هشت شهرستان و دو جزیره بزرگ کیش و قشم به مرکز کشور می باشد نیازمند دوبانده شدن فوری و تعمیر اساسی باند موجود می باشد .
وی ادامه داد: متاسفانه بدلیل بی توجهی مسئولان حتی در محدوده شهرستان جم تا دارالمیزان نیز این جاده تکمیل نشده است.
حق شناس در ادامه عدم تکمیل و راکد ماندن پروژه آب سیراف به جم و مشکلات جدی شهروندان شهرستان جم در تأمین آب شرب ، عدم پرداخت عوارض آلایندگی ، مشکلات جدی در حوزه های آموزشی ، درمانی و فرهنگی از  نگرانی‌های اساسی مردم و شوراهای شهرستان مهاجرپذیر جم ذکر نمودند و خواهان حل سریع این مشکلات گردید.
[کد خبر:AJ45500]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب