آینه جم؛ معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، از کسب مقام دوم استانی آموزش و پرورش جم در پرسش مهر 15 خبر داد

 

به گزارش آینه جم؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی با اعلام این خبر، افزود: فراخوان پرسش مهر15، در آغاز سال تحصیلی 94-93از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی برای دانش آموزان و فرهنگیان طرح شد که از سوی وزارت آموزش و پرورش، 11 رشته برای شرکت و پاسخ گویی به این سؤال در نظر گرفته شد.

حسین گرامی افزود: سؤال مطرح شده درباره بحران کمبود آب و نحوه ی نگهداری و استفاده بهینه از منابع آب موجود در کشور بود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با دانش آموزان و فرهنگیان و انجام تبلیغات میدانی و نوشتاری در سطح مدارس شهرستان خاطر نشان کرد: این طرح مورد استقبال فرهنگیان و دانش آموزان واقع شد و تعداد زیادی از آنها در این فراخوان شرکت کرده و آثار خود را در زمینه های نقاشی، کاریکاتور، طراحی پوستر، شعر، داستان، مقاله پژوهشی، فیلم کوتاه، عکاسی، وبلاگ نویسی و سرود همگانی ارایه کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان جم اضافه کرد: آثار ارسال شده در دبیرخانه استان مورد داوری قرار گرفت و آموزش و پرورش شهرستان جم با کسب 10 عنوان مختلف در مجموع مقام دوم استان را از آن خود کرد.

گرامی افزود:  در بخش فرهنگیان، محمد ابراهیمی در رشته وبلاگ نویسی با کسب مقام اول استانی به مرحله کشوری این فراخوان راه یافت که این مرحله با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی در اواخر فروردین ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی دیگر عناوین کسب شده را به شرح ذیل اعلام نمود: در بخش فرهنگیان، عبدالمجید روشن در مقاله پژوهشی و زهرا حاجیانی در رشته داستان نویسی مقام سوم، و در بخش دانش آموزان نیز سمیرا مرتضوی مقام دوم رشته کاریکاتور متوسطه دوم، مهدی درفشی در رشته داستان نویسی متوسطه دوم مقام اول، فاطمه قاسمی، سیده سپیده شاکر صفت و یاسین جاور در رشته وبلاگ نویسی متوسطه اول به ترتیب مقام های اول تا سوم، علی درویشی در رشته شعر متوسطه دوم مقام سوم و برنا بوستانی مقام دوم رشته نقاشی ابتدایی دوم را کسب کردند.

[کد خبر:AJ3542]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب