8740_629.jpg

به گزارش "آینه جم"، 27 روز دیگر تا نام نویسی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان باقیست تا چهره نهایی کاندیداها مشخص شود در این مجال آخرین شنیده هایی که در محافل سیاسی و اجتماعی به گوش می رسد به صورت مختصر نگارش می شود امید است مورد توجه مخاطبین پایگاه خبری تحلیل آینه جم قرار گیرد.

لازم به ذکر است: مرحله اول دهمین دوره انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه ۷ اسفند ماه1394  در سراسر کشور برگزار خواهد شد و مرحله دوم انتخابات مجلس در اردیبهشت ماه سال 1395 اجرا می شود و ثبت‌نام از داوطلبان و کاندیداها از ۲۸ آذر ماه ۹۴ تا ۴ دی ماه ۹۴ انجام می‌شود.

بررسی سوابق داوطلبان در مراجع ۴گانه و صلاحیت آنها از ۲۹ آذر ماه ۹۴ تا ۹ دی ماه ۹۴ (ظرف ۵ روز از هر استعلام) انجام می‌شود و فرصت داوطلبان رد صلاحیت شده برای شکایت نیز از ۱۶ دی ماه ۹۴ تا ۱۹ دی ماه ۹۴ خواهد بود یعنی داوطلبان رد صلاحیت‌شده و کاندیداها در این مدت زمان تعیین شده می‌توانند شکایت کنند و فرصت رسیدگی به شکایات داوطلبان توسط شورای نگهبان ۲۰ بهمن ۹۴ تا ۲۶ بهمن ۹۴ خواهد بود.

 همچنین داوطلبان انتخابات مجلس دهم و دوره پنجم خبرگان رهبری می‌توانند از ۲۹ بهمن ۹۴ تا ۵ اسفند ۹۴ تبلیغات انتخاباتی داشته باشند و ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی داوطلبان انتخابات مجلس دهم و طرفداران آنها ۶ اسفند ۹۴ خواهد بود.

شنیده های انتخاباتی:

***آخرین آرایش نامزدهای احتمالی جنوب استان از ترافیک حضور نامزدهای دیری حکایت دارد، براساس شنیده هاشیخ محمد فولادی، مسعود تنگستانی، حسن شفیق فرد، علی کرمی ، قاسم ابراهیمی و ابراهیم مومنی از شهرستان دیر، حمزه زبیری، دکتر موسی احمدی و مجید حسینی کنگانی از شهرستان کنگان، قیصر صالحی و مال الله محمدی از شهرستان عسلویه و سکینه الماسی، سید اسدالله علمداری و دکتر حسن تاجیک از شهرستان جم جدیدترین لیست افرادی است که در محافل و رسانه ها شنیده می شود قصد نامزدی مجلس شورای اسلامی دارند، گرچه تا اواخر آذرماه، لیست فوق قطعا دستخوش تغییراتی خواهد شد.

*** براساس بیانیه اخیر اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر، اجماع بر حمایت از یکی از نامزدهایی که تایید صلاحیت می شود از اولویت برنامه ها خواهد بود اما براساس شنیده ها، دو نفر از نامزدهای احتمالی حاضر در جلسه و همچنین برخی از افراد باتجربه حاضر در جلسه در محافل دیگر، حرف هایی در تضاد با بیانیه انتخاباتی اصلاح طلبان مطرح کرده اند.

***شنیده می شود شیخ محمد فولادی منتظر اعلام نظر پزشكان براي حضور در فعاليت‌هاي انتخاباتي است، فولادی اخیرا دچار مشکلات قلبی شده است.

*** خبر می رسد حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر جلساتی با کاندیداهای اصولگرا داشته است و تکلیف لیست نهایی خود را مشخص کرد، در حوزه انتخابیه جنوب استان با دکتر شیخ موسی احمدی به اجماع و وحدت نظر رسید و در پی اعلام حمایت حزب موتلفه از احمدی، گفته می شود جمعیت ایثارگران، رهپویان انقلاب اسلامی و جبهه پایداری نیزاز وی حمایت خواهند کرد.

***شنیده می شود: خلیل عبدالهی معاون اسبق فرمانداری بوشهر و فرماندار اسبق شهرستان جم  در محافل سیاسی و اجتماعی، تمایل خود را جهت ورود به عرصه انتخابات با برند اصولگرایی در حوزه انتخابیه شمال استان اعلام داشته است و هنوز در حال بررسی اوضاع می باشد.

***شنیده می شود فریدون حسنوند استاندار سابق بوشهر با کناره گیری از مسئولیتش در وزارت نفت خود را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می کند. حسنوند که سابقه نمایندگی مردم اندیمشک در دوره های ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد درصدد است تا برای چندمین بار وارد رقابت های انتخاباتی در حوزه اندیمشک گردد.

[کد خبر:AJ10101]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-7 # حامی اسداله علمداری 1394-09-02 06:51
علمداری نماینده می شود با رای قاطع ان شا الله
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # جرجیسیان 1394-09-02 11:23
به همین خیال باش-جواب حامی علمداری
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # جم باید آباد شود 1394-09-02 11:49
برای ما شخصی اهمیت دارد که بتواند آن فعالیت های عمرانی وپیگیری لازم جهت بیکاری جوانان بخصوص فرهنگ بومی در شرکتهای مختلف گازی به طور قانونی به اجرا بگذارد تا کنون خیلی ها قول دادند ولی متاسفانه هنوز به طور رسمی اجرا نشده است انشاالله در این دوره آن نامزد انتخاباتی چه زن باشد چه مرد بتوانند موارد فوق الذکر اجرا نمایند. جالب هم اینجاست بعضی از نامزدهای انتخاباتی کسی اصلا آنها رادر فعالیتهای نهادهای اداری ومردم در سطح شهرستان تا کنون ندیده ولی سرو کله شان در انتخابات پیدا می شود یعنی آنها برای اسم و رسم می آیند یا.....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # شیرآهنکوه 1394-09-04 07:27
#هر#شهروند#یک#علمداری#

ما پیروزیم #
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب