آينه جم: یادواره شهید بهادری در روستای گندمزار شهرستان جم برگزار شد

8I4A3687.jpg

به گزارش آينه جم؛ شهید اسدالله بهادری در سال 1340 هجری شمسی در روستای گندمزار از توابع شهرستان جم در یک خانواده مومن ،متدین و مذهبی دیده به جهان گشود، پدر ایشان مردی مومن است؛ پدرش مرحوم علی و مادرش به نام مدینه می باشد.

پس از گذراندن دوران طفولیت قدم به مکتب خانه گذاشت و درس قرآن را فرا گرفت. در سن 6 سالگی وارد مدرسه شد و دوره ابتدایی را در دبستان سروش اکبرآباد گذراند. سپس در مدرسه  راهنمایی آریا واقع در شهر کنگان ثبت نام و سال اول راهنمایی و اول دبیرستان در شبانکاره و برازجان و برای ادامه ی تحصیل مجددا به کنگان بازگشت و دوران متوسط را در دبیرستان طالقانی به پایان رسانید.

در سن 24 سالگی  به تاریخ 12/11/64 با دوشیزه خانم مریم نوری فرزند حاج اسماعیل ساکن شهر کنگان ازدواج کرد که حاصل آن یک فرزند دختر به نام راحله می باشد.ایشان با عشق و علاقه ای که به اسلام قرآن و انقلاب داشتبه عضویت بسیج درآمد تا در کنار خیل عظیم لشکریان مخلص الهی به تلاش و فعالیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول شود.

شهيد بهادري با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی با تاسی از مکتب سرخ حسینی و پیروی از رهبر کبیر انقلاب آماده رزم و مقابله با کفار و اجانب شد. وي در تاریخ 19/10/1360 برای اولین بار به سمت جبهه های خونین شتافت. این مجاهد نستوه در تاریخ 12/6/65 عاشقانه ندای حق را لبیک گفته و به شهادت رسید.

پس از سالها گمنامی پیکر پاک این شهید بزرگوار در سال 1377 با شکوه هر چه تمام تر بر دوش امت حزب اله و همیشه در صحنه تشییع و در گندمزار به خاک سپرده شد تا همواره زیارتگاه عاشقان و عارفان و جهادگران فی سبیل الله باشد.   

به گزارش آينه جم، "شامگاه دوشنبه دومین یادواره سردار شهید اسداله بهادری ،به همت حوزه مقاومت امام حسین (ع) ریز و بسیجیان پایگاه حضرت علی اصغر (ع) در روستای گندم زار بخش ریز برگزار گردید.

 این یادواره با حضور فرماندار جم، بخشدار ریز ،مسئولین محلی ،خانوادهای معظم شهدا وجمعی از مردم روستای گندم زار برگزار گردید.










 عكس شهيد بهادري:

پاسدار شهید اسدالله بهادری

منبع: پورتال شهداي جم و روابط عمومي فرمانداري

[کد خبر:AJ10178]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # طالب مؤذنی 1394-09-04 01:57
با شهدای کربلا محشور باد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # حمیده 1394-09-30 17:54
خدا رحمتش کنه برای شادی روح شهید اسداله بهادری الفاتحه مع صلوات
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # حمیده 1395-02-21 13:52
شهدا شرمنده ایم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب