00005.jpg

به گزارشآينه جم؛حمزه زبیری حضور خود در رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه جنوب استان را تایید کرد.

این کاندیدای احتمالی با بیان اینکه نشست هایی نیز جهت آمادگی هرچه بهتر برای حضور در انتخابات برگزار کرده ایم اظهار داشت: قطعاً پایگاه قدرتمندی در میان مردم داریم و امیدواری برای موفقیت وجود دارد.

وی با اشاره به ترافیک کاندیداها در حوزه جنوب استان گفت: اگرچه با تعدد نامزدهای احتمالی روبرو هستیم، اما رقابت اصلی بین 3 الی 4 نفر از کاندیداها خواهد بود.

زبیری در پاسخ به این سوال که آیا شما ار جانب اصولگرایان کاندیدا خواهید شد بیان کرد: خیر؛ اینجانب به عنوان یک کاندیدای مستقل اعلام آمادگی کرده ام.

وی در واکنش به این سوال که نقاط مشترک شما در تفکر و عقیده با برخی از کاندیداهای احتمالی سبب نزدیک شدن و ائتلاف احتمالی با آنها نخواهد شد، ابراز کرد: قطعاً نقاط مشترک وجود دارد؛ با اصلاح طلبان نیز نقاط مشترک وجود دارد؛ بالاخره با اصلاح طلبانی که معتدل هستند و خط و خطوط نظام، امام و رهبری را قبول دارند می شود کار کرد؛ ولی افراطی ها در دو جناح یک سری مضراتی دارند که خیلی نمی شود به آنها نزدیک شد.

این کاندیدای احتمالی با بیان اینکه بیشترین آرای بنده قطعاً در شهرستان های دیر و کنگان خواهد بود تصریح کرد: اگر بخواهم میزان آن را بگویم آرای ما به ترتیب در کنگان، دیر، عسلویه و جم می باشد.

حمزه زبیری عمده دلیلی که سبب احساس تکلیف وی جهت شرکت در انتخابات شده را موقعیت استثنایی منطقه و فرصت استفاده هرچه بیشتر به نفع مردم اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این منطقه از معدود نقاط در جهان است که تا این اندازه انرژی، درآمد و ثروت در آن انباشته است؛ طبیعی است که وضعیت فعلی ما قابل قبول نیست و با توجه به اینکه ندین سال در منطقه مسئولیت داشتم و مسایل را می دانستم، احساس کردم که با توجه به این همه ثروت یک مقدار از جانب نمایندگان گذشته کم کاری صورت گرفته و می شود از این ظرفیت به نفع استان و مخصوصاً حوزه جنوبی بیشتر استفاده کرد؛منطقه ما در ایران و دنیا یکی از استثنائات است که تولید، کارخانه، صنایع پایین دستی و بالا دستی یک جا در یک نقطه پنجاه شصت کیلومتری متمرکز شده است؛ لذا با این همه ثروت هیچ عقل و منطقی قبول نمی کند که این منطقه مثلاً برای آب، تحصیل، اشتغال و بهداشت مشکل داشته باشد؛ حتی اگر نه یک درصد بلکه یک دهم درصد هم در این منطقه هزینه شود خیلی بیشتر از چیزی خواهد بود که امروز می بینیم.

وی به بحث اشتغال نیز اشاره کرد و گفت در این زمینه هم فعالیت هایی صورت گرفته ولی این فعالیت ها ناکافی بوده است؛ زیرا ظرفیت و حق و حقوق منطقه و مردم منطقه بسیار بیشتر از اینهاست، که همه دولت ها متاسفانه کم لطفی کرده اند و باید مقداری از آن حقوق را با تعامل و مقداری را با جسارت بدست آورد.

این کاندیدای احتمالی درباره هزینه های مالی حضور خود در انتخابات نیز گفت: هزینه هایی که ما خواهیم کرد یک هزینه متعارفی است که هر کاندیدایی قطعاً از طریق تسهیلات و یا کمک دوستان و بستگان انجام می دهد؛ اما نه شرایطمان اجازه می دهد مثل برخی از کاندیداها هزینه کنیم، نه توانش را داریم و نه اینکه شخصیتمان اجازه چنین کارهایی را به ما می دهد که مثلاً کاندیدایی می گوید من یک میلیارد یا دو میلیارد برای انتخابات کنار گذاشته ام! بنده اینگونه حرف ها را زشت می دانم و احساس می کنم این یک توهین به مردم است؛ به هر حال تبلیغات در انتخابات هزینه هایی هم دارد که باید آن را از طریق پس اندازهای شخصی و از طریق دوستان همراه و نه کسانی که درآمد ها و خواسته های نامشروعی دارند تامین کنیم. به هر حال دوستان و کسانی هستند که انسانهای پاکی هستند و می توانند در تامین گوشه ای از این هزینه ها به ما کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال  که آیا زمزمه های هزینه های کلان در انتخابات توسط برخی کاندیداها را تایید می کنید یا خیر و آیا در صورت تایید فکر می کنید تاثیری هم در نتایج آراء خواهد داشت یا خیر اظهار داشت: متاسفانه باید گفت تاثیر دارد و عیب بزرگی است که هیچ کاری با آن نمی شود کرد و متاسفانه به عنوان یک واقعیت باید آن را پذیرفت؛ در این چند ماهی که بدلیل کاندیداتوری به این عرصه ورود کرده ام متوجه شدم که متاسفانه برخی افراد نگاه می کنند که آقایی که می خواهد بیاید کی هست، چقدر می خواهد هزینه کند و دست به جیب شود. البته این یک معضل را باید به عنوان یک واقعیت اجتماعی بین المللی پذیرفت و در تمام جهان هم وجود دارد.

زبیری با بیان اینکه با چنین مباحثی در حوزه جنوب استان بوشهر هم مواجه شده است تصریح کرد: به جرات می شود گفت اکثر کاندیداها درگیر این مسایل هستند؛ شاید بنده تنها کسی هستم که به این درخواست ها پاسخ منفی داده ام؛ ولی دیگران اگر این کار را هم نکرده باشند حداقل قول را داده اند؛ یعنی اگر به هر دلیلی نتوانسته اند فعلا دست به جیب شوند، یا هنوز زود می دانستند، ولی حد اقل قولش را داده اند؛ بالاخره به ما می گویند فلانی آمد این قول را داد، شما چه؟! که ما می گوییم نه! ما به صراحت چندین بار اعلام کرده ایم که در این بخش نیستیم.

خبرنگار استان 24 از زبیری پرسید با توجه به گفته حضرتعالی که فرمودید غالب کاندیداهای احتمالی درگیر این مسایل هستند، آیا می شود انتظار داشت صلاحیت همه آنها مورد تایید قرار نگیرد، که وی پاسخ داد: خیر نمی شود! من اگر الان بروم و جایی پیشنهادی بدهم بلافاصله  می توانم انکار بکنم و یا بگویم که منظور این نبوده است؛ ولی در این پنج شش ماهی که حضور داریم اینها را به عنوان یک موضوع مهم می بینیم که وجود دارد.

وی در خصوص هماهنگی و اجماع کاندیداهای احتمالی اصلاح طلب در حوزه جنوب استان نیز گفت: اجماع اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه ما بعید به نظر می رسد ، اما اگر بتوانند یک چهره شاخص و برجسته را وارد میدان کنند شاید این امکان برایشان به وجود بیاید.

[کد خبر:AJ10287]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # جمالی 1394-09-08 08:09
اقای زبیری در حد و اندازه های مجلس نیستید و قطعا با موارد اینچنینی سروکار نداشتی و خیال می کنی حرف زدن و عمل ردن به همین راحتی غافل از انکه بورکراسی اداری اجازه چنین کارهایی نمی دهند.همه کاندیدا همین حرف ها را زدند و دیدی که کاندیدای که با این وعده ها به مجلس رفتند شرمنده مردم شدند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # دانشجو 1394-09-08 09:06
با احترام خدمت جناب زبیری عزیز ، آنهایی که نگاهشان به دست و جیب کاندیداهاست تعیین کننده رای نیستند و شاید در انتخابات هم شرکت نکنند ودر صورت حضور رای باطله یا معکوس خواهند داد، رای سالم توسط عمده مردم فهیم این حوزه داده می شود که برای ادای دین به شهدا و امام شهدا و نظام مقدس به پای صندوقهای رای می آیند و من به عنوان یک انتخاب کننده بحال خودم متاسفم که یک انتخاب شونده نسبت به ما چنین دیدی دارد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # بردستانی 1394-09-08 16:46
اقای زبیری به کجای شما دلخوش کنیم
تحصیلات آکادمیک
سمت های اجرایی
نفوذی که در سطح تهران دارید؟؟؟
به کجای شما بنازیم
جنابعالی من سوال گرفتم حتی در بردستان هم رای ندارید چه رسد به عسلویه و کنگان و جم..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # کنگانی 1394-09-30 08:39
رآی ما حاج حمزه زبیری
متاسفم از اینکه دانسته یا ندانسته مطالب فوق را نوشتید. نفوذ در پایتخت جناب زبیری از بدیهیات است.
بیشتر تحقیق کنید یا اگر با کاندیدای دیگری هستید لطفا تخریب نکنید. با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-4 # علمداری 1394-09-09 00:12
علمداری

#بیاییدازمشترکات هم پلی بسازیم# و #به هم ملحق شویم #نه# این که از نکته های ابهام مطلبی دیگر#

کانال تلگرامی سیداسدالله علمداری (همراه شو عزیز)

telegram.me/s_alamdari94
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-4 # محسن 1394-09-09 13:35
با نظر آقای بردستانی ودانشجو موافقم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-4 # جناب خان 1394-09-10 22:19
My voI for Mr salehi. Mersi
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-3 # منصور 1394-09-11 16:05
فقط خانم الماسی.این دور روانه بهارستان می شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # امیدوار 1394-10-02 19:42
با سلام،،،،،، بنده به طریقی جناب آقای زبیری را میشناسم وی واقعا مدیر لایق و کارکشته ای هستند،،، دلسوزیها، تعهد ، پیگیری مستمر، مدیریت ناب، توجه خاص به جامعه هدفشان، استفاده موثر از فرصت ها، روابط عمومی و ارتباطات عالی با افراد مختلف و پایتخت و.... از جمله صفات ایشان است من که ساکن و جز آن حوزه انتخابیه نیستم ولی مردم محترم ان حوزه قدر ایشان را بدانند و توصیه میکنم فرصت خوبی که نصیب شما شده را غنیمت بشمرید. سوابق مدیریتی ایشان بسیار درخشان است.دوستان منافع جمعی و منطقه ای را فدای منافع شخصی و حزبی نکنند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # حصیری 1394-10-07 07:43
رای ما حاج حمزه زبیری
ایشان فردی لایق مدیر و صاحب نفوذ میباشند که در این مقطع زمانی جنوب استان به بودن ایشان نیاز دارد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # يوسفي 1394-10-15 19:07
سلام من ساكن تهران هستم و فقط ميدونم كه جناب آقاي زبيري فردي كاملا لايق ومدير هستند و لطفا اگر اطلاعاتي راجب به كانديدايي نداريد اظهار نظر نفرماييد ولطف كنيد قبل از قضاوتهاي عجولانه اول سوابق اين كانديدا رو برسي كنيد بعد نظر بديد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # حيدري 1394-10-16 20:26
سلام ،جناب آقاي زبيري فردي مدير و لايق ميباشند ،رأي ما فقط زبيري
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب