0000000000003157.jpg

آینه جم، فرماندار جم گفت: جنگل گلوبردکان در شهرستان جم احیا می‌شود.

به گزارش آینه جم، فتح‌الله نوروزی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید به بهترین شکل در راستای انجام وظایف محوله اهتمام ورزد و خدمات‌رسانی مطلوبی به مردم و جامعه هدف داشته باشد.

وی، احیا و بازسازی جنگل گلوبردکان بخش ریز را از مطالبات جدی مردم شهرستان دانست و افزود: جنگل گلوبردکان ریز از گذشته یکی از منابع بی‌نظیر طبیعی شهرستان در حوزه گردشگری بوده است که طی سالیان اخیر به علت خشکسالی و کاهش سفره‌های آب، دستخوش تغییرات جدی شده و لازم است در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

فرماندار جم با اشاره به بسته شدن پرونده پی ام دی، این موفقیت را حاصل حمایت رهبر معظم انقلاب و حضور پررنگ مردم در صحنه دانست و گفت: حل و فصل موضوع هسته‌ای و رفع تحریم‌های 13 ساله از وعده‌های رئیس محترم جمهور بود که هم‌اکنون شاهد تحقق این وعده بزرگ و خوشحالی مردم منطق‌مدار ایران اسلامی هستیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جم به موضوع انتخابات پیش‌رو نیز اشاره کرد و یادآور شد: اصل بی‌طرفی در انتخابات باید در تمامی دستگاه‌ها و ادارات دولتی مراعات شود.

نوروزی اضافه کرد: هیچ مدیری حق ندارد از امکانات مادی یا معنوی اداره و نهاد زیر‌مجموعه خود در راستای حمایت از کاندیدای انتخابات استفاده کند و رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت انتخاباتی الزامی است.

فرماندار جم آمادگی ادارات برای برگزاری باشکوه دهه فجر را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: ادارات کتابچه عملکرد اداره خود را برای ارائه به مردم آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان حضور مستمر در میان مردم را جزو برنامه‌های خود قرار دهند و از نقدها نیز واهمه‌ای نداشته باشند چرا که نقد عامل پیشرفت فردی و اجتماعی است.

فرماندار جم با اشاره به موضوع مصلای نماز جمعه و لزوم احداث مصلی در شهرستان گفت: اقدامات اولیه در راستای آغاز به کار مصلی انجام شده و انتظار داریم در هفته وحدت عملیات اجرایی آن آغاز شود.

نوروزی پژوهش‌محوری را شرط تحقق جامعه توسعه یافته دانست و افزود: در راستای حمایت و تشویق پژوهشگران و مولفان شهرستان، در هر جلسه شورای اداری از یک تن از مولفان و پژوهشگران شهرستان تجلیل خواهد شد.

فرماندار جم در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های رئیس سابق دانشگاه آزاد جم گفت: دکتر کارگر فردی توانمند و اخلاق مدار است که در طی دوران مسئولیت، تلاش‌های خوبی در راستای توسعه علمی شهرستان داشت.

وی با تاکید بر حمایت از رئیس جدید دانشگاه آزاد جم، اظهار امیدواری کرد جلیل عظیم‌پور بتواند در توسعه علمی شهرستان و نیز بهبود کمی و کیفی دانشگاه آزاد مرکز جم گام‌های موثری بردارد.

در این نشست از حمید ایاز به عنوان مولف و نیز محمد ابراهیمی به عنوان معلم پژوهنده برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین با تقدیر از زحمات چند ساله محمد کارگر، جلیل عظیم‌پور به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد مرکز جم معرفی شد.

[کد خبر:AJ11060]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب