0000076.jpg

آینه جم- ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار فرمانداری استان بوشهر در حال انجام است.

به گزارش آینه جم،ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از  28آذرماه در سراسر کشور آغاز شد و از نخستین دقایق آغاز این ثبت‌نام شاهد حضور کاندیداها در فرمانداری‌ها برای ثبت‌نام هستیم.

استان بوشهر دارای چهار حوزه انتخابیه است که شامل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه دشتی و تنگستان، حوزه دشتستان و حوزه کنگان، جم، دیر و عسلویه است.

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر در فرمانداری‌های بوشهر، کنگان، دشتی و دشتستان انجام می‌شود.

به گزارش آینه جم ، در ششمین روز از ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسامی تعداد افراد داوطلب در استان بوشهر به 83 نفر رسید.

بر این اساس تعداد افراد ثبت نام شده در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 41 نفر، دشتی و تنگستان هفت نفر، دشتستان 17 و حوزه جنوب استان(کنگان، دیر، جم و عسلویه) نیز 18 نفر اعلام شده است.

گفتنی است از این تعداد 83 نفر ثبت نام شده تا ششمین روز تعداد 9 نفر زن و 74 نفر مردهستند.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 12 روز جمعه هفته جاری اعلام شده است.

خبر در حال تکمیل شدن...

                                            ثبت نام  83 کاندیدا برای انتخابات مجلس در استان

نام حوزه

روز اول

روز دوم

روز سوم

روزچهارم

روز پنجم

روز ششم

  جمع 

بوشهر،گناوه و دیلم

5

5

5

4

7

14

41

دشتی و تنگستان

2

0

1

0

0

4

7

دیر، جم، کنگان، عسلویه

4

1

1

1

3

8

18

دشتستان

3

3

0

2

3

6

17

جمع کل

14

9

7

8

13

33

83

حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه
28 آذر:  در حوزه جنوب استان نیز حجت الاسلام والمسلمین شیخ موسی احمدی با حضور خود در فرمانداری کنگان و ارائه مدارک مورد نیاز جهت شرکت در رقابت های انتخاباتی ثبت نام کرده است.
دکتر احمدی در دوره گذشته توانست جایگاه اول را در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه به خود اختصاص بدهد
گفتنی است در انتخابات پیشین خانم سکینه الماسی دوم شد.

28 آذر:  قاسم ابراهیمی روز شنبه در فرمانداری کنگان حضور یافته و ضمن تکمیل فرم و ارائه مدارک به جمع ثبت نام کنندگان پیوسته است.

28 آذر: بنا به گزارشها مجید حسینی کنگانی نیز امروز در فرمانداری کنگان حضور یافته و ضمن ارائه مدارک لازم برای شرکت در رقابت انتخابات نام نویسی کرده است.
کنگانی مدر عامل سابق شاهین بوشهر است که به احتمال زیاد کاندیدای جناح اصلاح طلب می باشد.

28 آذر: طبق اخبار، مال الله محمدی نیز امروز در فرمانداری کنگان حضور یافت و جهت حضور در رقابت انتخاباتی از این حوزه انتخابیه مدارک خود را تحویل داده و نام نویسی کرد.وی از نیروهای بومی عسلویه می باشد.

29 آذر:
 گفته می شود صبح امروز محمد مطلق یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه با حضور در فرمانداری کنگان، تحویل مدارک و تکمیل فرم برای شرکت در انتخابات نام نویسی کرده است.
دکتر مطلق کارمند دامپزشکی شهرستان کنگان می باشد که تا قبل از این ریاست آن اداره را بر عهده داشته است.

30 آذر: در سومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه دكتر حسن شفیق فرد عضو کانون وکلای استان بوشهر و استاد دانشگاه با حضور در فرمانداری کنگان و تکمیل مدارک برای شرکت در انتخابات حوزه جنوب استان نام نویسی کرد.
30 آذر: گفتنی است امروز اسدالله علمداری نیز در تهران به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کرده و برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرده است. 

30 دی : همچنین شنیدیم عابدین عابدی زاده از کارمندان جوان مجلس شورای اسلامی و از اساتید دانشگاه روز دوشنبه با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور داوطلب رقابت در انتخابات حوزه دیر، کنگان،حم و عسلویه شده است. عابدی زاده در زمان نمایندگی عسگر جلالیان رئیس دفتر وی بوده است.

2 دی:
 
سکینه الماسی قبل از ظهر امروز چهارشنبه بعد از جضور در گلزار شهدای کنگان در فرمانداری این شهرستان حضور یافت و با تکمیل فرم های مورد نیاز به جمع ثبت نام کنندگان پیوست. الماسی نفر دوم دوره گذشته انتخابات مجلس از همین دوره است.

2 دی: 
حمزه زبیری داوطلب دیگری بود که امروز صبح با حضور در فرمانداری کنگان و ارائه مدارک ثبت نام کرد.زبیری اهل شهرستان دیر می باشد.

3 دی: امروز سوم دی ماه 94 حسین بردستانی یکی از کاندیداهای جوان اصلاح طلب با حضور در فرمانداری کنگان و انجام مراحل لازم جهت نام نویسی رسماً به جمع ثبت نام شده ها پیوست.

3 دی:
کاندیدای دیگر ششمین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس از حوزه جنوب استان آقای اکبر طهماسبی از اهالی کنگان بود که با حضور خود در فرمانداری کنگان و ارائه مدارک نام خود را به ثبت رساند.

3 دی:
داوطلب دیگری که امروز در فرمانداری کنگان نام خود را به ثبت رساند کاظم دهقانی بود. وی نیز همچون سایر داوطلبین با ارائه مدارک و تکمیل فرم به جمع ثبت نام کنندگان اضافه شد.

3 دی:
سید علیرضا افرندی نیز در فرمانداری کنگان برای حضور در رقابت های انتخاباتی این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد. وی نیز با تکمیل روند قانونی به جمع ثبت نام کنندگان پیوست.

3 دی:
"یعقوب کوچکی" نام داوطلب دیگری است که امروز در فرمانداری کنگان حضور یافت و با ثبت نام خود در جمع سایر داوطلبین نامزدی از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر قرار گرفت.

3 دی:
فرهاد اسدی هم همچون دیگر داوطلبین امروز با حضور در فرمانداری شهرستان کنگان نام نویسی کرد تا بتواند به عنوان کاندیدا با سایر نامزدهای این حوزه انتخابیه برای بدست آوردن کرسی بهارستان رقابت نماید.

حوزه بوشهر، گناوه و دیلم
28 آذز: گفته می شود مبین کرباسی اولین فردی بوده که برای ثبت نام در انتخابات مجلس از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم به فرمانداری بوشهر مراجعه  و ضمن ارائه مدارک نامنویسی کرده است.

28 آذر: شنیده می شود خلیل عبدالهی فرماندار سابق جم و مدیرکل اسبق مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز با حضور در فرمانداری مرکز استان برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرده است.

28 آذر: امروز همچنین خبر ثبت نام حجت الاسلام حمید خدری نیز در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم رسانه ای شد. بر اساس این گزارش حجت الاسلام خدری با حضور در فرمانداری بوشهر و تحویل مدارک لازم برای انتخابات مجلس نام نویسی کرده است.

28 آذر: عباس برزگر زاده کاندیدای احتمالی دیگری است که به فرمانداری بوشهر مراجعه کرده و برای انتخابات نام نویسی نموده است.

28 آذر: 
روز شنبه همچنین رامین غلامعلی شاه  با ورود به فرمانداری بوشهر و تحویل مدارک به جمع نامزدهای ثبت نام شده پیوست.

29 آذر: 
گفته می شود صبح روز یکشنبه دکتر سید کریم موسوی نیز به فرمانداری بوشهر رفته و ضمن تکمیل مدارک و پر کردن فرم نام خود را در جمع کاندیداهای ثبت نام شده ثبت کرده است.
دکتر سید کریم موسوی پزشک، اهل گناوه و نفر دوم انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم می باشد.

29 آذر: 
زهرا عرفان نیز صبح امروز با حضور در فرمانداری شهرستان بوشهر نام خود را برای کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس به ثبت رساند.
زهرا عرفان مدیر ساابق امور بانوان استانداری بوشهر است.

29 آذر: 
گفته می شود یکی دیگر از ثبت نام کنندگان امروز در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم آقای حسین خضری بوده است که با تحویل مدارک مورد نیاز و تکمیل فرم نام خود را در جمع ثبت نام کنندگان ثبت کرده است.

29 آذر: 
همچنین صبح امروز غلامعلی قادریان نیز در فرمانداری بوشهر حضور یافته و با نام نویسی و تکمیل مدارک به جمع داوطلبین حضور در انتخابات آتی مجلس از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم اضافه شده است.

30 آذر:
 شنیده ها حاکی از ثبت نام یکی دیگر از بانوان در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم است. خانم زیبا هوشیار سی ام آذرماه با ورود به فرمانداری بوشهر ثبت نام کرده و داوطلب شرکت در رقابت های انتخاباتی حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شد.

30 آذر: گفته می شود امروز مهندس ضرغام حیدریه نیز با حضور در فرمانداری بوشهر و تکمیل مدارک نام خود را ثبت کرد و به جمع داوطلبین حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم پیوست.

30 آذر: 
گفته می شود یکی دیگر از ثبت نام کنندگان امروز در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم خانم فاطمه باصولی بوده است که با تحویل مدارک مورد نیاز و تکمیل فرم نام خود را در جمع ثبت نام کنندگان ثبت کرده است.

30 آذر: روز دوشنبه همچنین عبدالناصر غلامی با ورود به فرمانداری بوشهر و تحویل مدارک به جمع نامزدهای ثبت نام شده پیوست.

30 آذر: گفته می شود علی حقیقی شاه نیز یکی از افرادی بوده که برای ثبت نام در انتخابات مجلس از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم به فرمانداری بوشهر مراجعه  و ضمن ارائه مدارک نامنویسی کرده است.

30 آذر: گفته می شود امروز حسین رضایی نیز با حضور در فرمانداری بوشهر و تکمیل مدارک نام خود را ثبت کرد و به جمع داوطلبین حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم پیوست.

1 دی: 
ابراهیم مومنی کاندیدای احتمالی دیگری است که به فرمانداری بوشهر مراجعه کرده و برای انتخابات نام نویسی نموده است.

1 دی: 
روز سه شنبه همچنین علی زارعی با ورود به فرمانداری بوشهر و تحویل مدارک به جمع نامزدهای ثبت نام شده پیوست.

1 دی: 
همچنین صبح امروز عبدالکریم پهلوانی نیز در فرمانداری بوشهر حضور یافته و با نام نویسی و تکمیل مدارک به جمع داوطلبین حضور در انتخابات آتی مجلس از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم اضافه شده است.

1 دی: 
گفته می شود حسین حبیبی نیز یکی دیگر از داوطلبین حضور در رقابتهای انتخاباتی بوده که با حضور در فرمانداری بوشهر نام نویسی کرده و به جمع ثبت نام کنندگان پیوسته است.

2 دی:
 امروز باخبر شدیم امان الله شجاعی عضو سابق شورای شهر بوشهر نیز داوطلب رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم شده است. شجاعی از نیروهای اصلاح طلب استان می باشد که امروز حوالی ظهر با حضور در فرمانداری بوشهر و ارائه مدارک رسماً نام خود را به ثبت رساند.

2   دی: 
بدون تردید عبدالکریم جمیری را بتوان بعنوان یکی از شاخص ترین چره های ثبت نام کننده تا به امروز در این حوزه انتخابیه معرفی کرد. وی که هم اکنون نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم است، امروز با حضور در فرمانداری بوشهر به جمع سایر ثبت نام کنندگان پیوست. 

2 دی:
 
امروز همچنین علاوه بر جمیری و شجاعی حجت الاسلام علی آل بویه از روحانیون اصلاح طلب استان بوشهر نیز در فرمانداری بوشهر حضور یافت و با ارائه مدارک و تکمیل فرم ثبت نام، اسم خود را در جمع داوطلبین به ثبت رساند.

2 دی:
 در میان ثبت نام کنندگان امروز حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم یک خانم هم وجود داشت. خانم زهره کللی نیز همچون سایر ثبت نام کنندگان مدارک خود را ارائه و به تکمیل فرم های مربوطه پرداخت تا بیست و سومین داوطلب ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه لقب بگیرد.

2 دی:
 یکی دیگر از افرادی که امروز برای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه ودیلم داوطلب شده محمد دادفر نماینده سابق مردم این حوزه در مجلس اصلاح طلب و جنچالی ششم است که با حضور خود در ستاد انتخابات و زارت کشور نام نویسی کرده است.

2 دی: 
امروز برخی رسانه ها از صدرالله محمدی نیز به عنوان یکی از داوطلبین حضور در انتخابات نام برده اند که با حضور در فرمانداری بوشهر ثبت نام کرده است.

2 دی:
 همچنین کسب اطلاع گردید آقای حمید شاه بندر زاده با حضور در فرمانداری بوشهر و طی روال قانونی داوطلب کاندیداتوری شده است.

3 دی:
گفته می شود ظهر امروز بهرام فرهمند صابر نیز برای کاندیداتوری در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم داوطلب شده است. وی با ورود به فرمانداری بوشهر و تکمیل روند قانونی نام نویسی کرده است.

4 دی: همچنین شنیدیم محمد حسین بکمی از فعالان اصلاح طلب، با حضور در فرمانداری بوشهر داوطلب شرکت در رقابت انتخاباتی مجلس از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شده است.

حوزه دشتستان
28آذر: شنیده می شود نماینده فعلی دشتستان در ساعات اولیه اداری صبح شنبه با ورود به فرمانداری دشتستان مدارک خود را جهت ثبت نام به مسئولان ذیربط تحویل داده است.
به نوشته استان 24؛ سید مهدی موسوی نژاد در دوره گذشته توانسته بود با اختلاف نسبتاً زیادی نسبت به نفر دوم به مجلس راه یابد.
رقیب جدی موسوی نژاد در انتخابات دوره قبل جوانشیر کدخدا پور بود.

28 آذر: محمدباقر سعادت نیز ثبت نام کرد. ارئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان بوشهر با حضور خود در فرمانداری دشتستان که حوالی ظهر شنبه صورت گرفت با ارائه مدارک مورد نیاز جهت حضور در انتخابات پیش رو نام نویسی کرد.

28 آذر: همچنین از این حوزه انتخابیه آقای علی احمد زاده نیز با حضور در فرمانداری دشتستان و ارائه مدارک ثبت نام کرده است.

28 آذر: علیکرم علیپور نیز به جمع ثبت نام کنندگان پیوست. وی امروز شنبه با حضور در فرمانداری دشتستان و تحویل مدارک به مسئولان ثبت نام کرد.

29 آذر: 
امروز یکشنبه و در دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، محمدرضا دهقانفرد با حضور در فرمانداری دشتستان با ارائه مدارک و تکمیل فرم های لازم نام خود را به عنوان یکی دیگر از ثبت نام کنندگان کاندیداتوری در انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه ثبت کرد.
دکتر دهقانفرد متخصص ارتوپد است که سالهاست در استان بوشهر فعالیت پزشکی دارد.

29 آذر:
 صبح روز یکشنبه امید رستمی نیز یکی از ثبت نام کنندگان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه دشتستان بود که با حضور در فرمانداری دشتستان و تکمیل فرم و مدارک مورد نیاز به جمع نامزد های ثبت نام شده پیوست.

29 آذر: 
غلامرضا مختاری نیز در حوزه انتخابیه دشتستان ثبت نام کرد.  مختاری پیش از ظهر امروز به اتفاق همراهانش در فرمانداری دشتستان حاضر و به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

1 دی:
 بر اساس آخرین گزارش ها در اولین روز دی ماه 94 و در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اسماعیل ضیاء با حضور در فرمانداری دشتستان ، تحویل مدارک و تکمیل فرم نام خود را در جمع ثبت نام کنندگان به ثبت رسانید.
گفتنی است ضیاء خود را مستقل از همه جناح های سیاسی معرفی کرده است.

2 دی:
 
در پنجمین روز ثبت نام داوطلبین حضور در زقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، مصطفی مقیدی از قضات دادگستری نیز موفق به ثبت نام شد. وی با ارائه مدارک و تکمیل فرم های مربوطه نام خود را در جمع داوطلبین کاندیداتوری از حوزه انتخابیه دشتستان به ثبت رساند.

2 دی: 
عین الله علی پور هم صبح امروز به فرمانداری دشتستان رفت با با ارائه مدارک و تکمیل فرم های مربوطه بعنوان یکی دیگر از داوطلبین نام خود را ثبت کرد. وی دارای مهندسی ارشد و از کارکنان شرکت ملی نفت ایران است.

2 دی: 
یازدهمین داوطلب کاندیداتوری از حوزه انتخابیه دشتستان یک خانم است. اسماء زارعی که تنها 30 سال سن دارد تا کنون میان همه ثبت نام کنندگان جوان ترین است که با انجام روال قانونی در فرمانداری دشتستان نام خود را به ثبت رساند.

دی: گفته می شود یکی از ثبت نام کنندگان امروز حشمت الله جعفری از عناصر اصلاح طلب استان می باشد که با حضور در فرمانداری دشتستان و با ارائه مدارک لازم جهت کاندیداتوری از این حوزه انتخابیه ثبت نام کرده است.

3 دی: همچنین شنیدیم ظهر امروز آقای سید محمدرضا مزارعی نیز برای داوطلب شدن در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دشتستان به فرمانداری این شهرستان مراجعه کرده و با تکمیل روند قانونی نام خود را به ثبت رسانده است.

3 دی:
یکی دیگر از ثبت نام کنندگان در حوزه انتخابیه دشتستان بهرام ناصری فرد بود که امروز سوم دیماه با مراجعه به فرمانداری این شهرستان نام خود را به ثبت رساند. ناصری فرد خود را مستقل معرفی کرده است.

3 دی:
یکی دیگر از ثبت نام کنندگان روز ششم نام نویسی داوطلبین، کاندیدای جوانی با نام دکتر علی کیانی بود که با حضور خود در فرمانداری دشتستان نام خود را برای رقابت در انتخابات این حوزه به ثبت رساند. اگرچه رسانه ها از کیانی بعنوان فردی اصلاح طلب نام برده اند اما خود وی اعلام می کند مستقل و البته معتدل است. کیانی از کارمندان نهاد ریاست جمهوری است.

3 دی:
محمود رضایی از فرهنگیان شهرستان دشتستان نیز برای کاندیداتوری در این حوزه انتخابیه داوطلب شد. وی امروز با مراجعه به فرمانداری دشتستان و تکمیل پروسه قانونی به جمع ثبت نام کنندگان پیوست. رضایی خود را اعتدالگرا و همسو با دولت معرفی کرده است.

4 دی: باخبر شدیم امروز غلامرضا اسکندری از اصلاح طلبان دشتستان که سابقه دو بار کاندیداتوری از همین حوزه انتخابیه در گذشته را در پرونده دارد صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و تکمیل مراحل قانونی نام خود را جهت حضور در رقابت با سایر نامزدهای دشتستانی به ثبت رساند. اسکندری هم اکنون مدیرشعب بانک سپه در استان قم می باشد.

حوزه دشتی و تنگستان
28 آذر: صمد سلامی یکی از کاندیداهای احتمالی حوزه دشتی و تنگستان است که با حضور خود در فرمانداری دشتی و تحویل مدارک لازم جهت حضور در انتخابات پیش رو ثبت نام کرده است.

28 آذر: 
در اولین روز ثبت نام کاندیداها احسان شکوه نیز به جمع ثبت نام کنندگان پیوست و با حضور در فرمانداری دشتی ثبت نام کرده است.

 30 آذر: امروز در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان یک نفر دیگر نیز ثبت نام کرد؛ نعمت الله سبحانی مدیرکل سابق پدافند غیرعامل استان و معاون سابق  اداره کل بازرسی استان بوشهر صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در تهران ضمن تحویل مدارک و تکمیل فرم جهت حضور در رقابت های انتخاباتی ثبت نام کرد.

3 دی: شنیدیم امروز سید کمال الدین شهریاری در فضایی متفاوت که با همراهی جمع کثیری از مردم و نخبگان شهرستانهای دشتی و تنگستان به فرمانداری خورموج مراجعه و جهت حضور در رقابت از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان نام نویسی کرده است.
شهریاری علاوه بر معاونت پارلمانی وزارت اقتصاد، سابقه دو دوره نمایندگی مردم همین حوزه انتخابیه در گذشته را در کارنامه خود می بیند.

3 دی:
همچنین باخبر شدیم صدرالله محتشم نیز ظهر امروز به فرمانداری شهرستان دشتی مراجعه گرده و ضمن تکمیل روال قانونی نام خود را برای رقابت در انتخابات حوزه دشتی و تنگستان به ثبت رسانده است. محتشم مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی استان بوشهر است.


3 دی:
یدالله شیخیانی داوطلب دیگری بود که امروز خود را به فرمانداری دشتی رساند و ضمن انجام روال قانونی برای رقابت با سایر نامزدهای این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

3 دی:
همچنین مهدی کمالی نیز با حضور در فرمانداری دشتی نام خود را بعنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس از حوزه دشتی و تنگستان به ثبت رساند.

اسامی تعدادی از کاندیداهای ثبت‌نام شده به تفکیک حوزه‌های انتخابیه در زیر آمده است. این جدول با ثبت‌نام‌های جدید به‌روز می‌شود

حوزه انتخابیه

تعداد ثبت‌نام‌کنندگان

اسامی کاندیداها

دشتستان

۱۱

محمدرضا دهقانفرد

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد

غلامرضا مختاری

محمد باقر سعادت

علی احمدزاده

امید رستمی

اسماعیل ضیاء

علی‌کرم علی‌پور

عین الله علی پور

اسما زارعی

مصطفی مقیدی

بوشهر، گناوه و دیلم

۲۶

عبدالکریم جمیری

مبین کرباسی

عباس برزگرزاده

حجت الاسلام عبدالحمید خدری

خلیل عبداللهی

رامین غلامعلی‌شاه

زهرا عرفان

حجت الاسلام علی آل بویه

امان‌الله شجاعی

صدرالله محمدی

زهره کللی

حمید شاه بندرزاده

سید کریم موسوی

حسین رضایی

ضرغام حیدریه

زیبا هوشیار

فاطمه باصولی

ابراهیم مومنی

حسین خضری

علی حقیقی

ناصر غلامی

دشتی و تنگستان

۳

احسان شکوه

صمد سلامی

نعمت الله سبحانی

کنگان، عسلویه، دیر و جم

۱۱

حجت‌الاسلام موسی احمدی

مجیدحسینی کنگانی

قاسم ابراهیمی

مال‌لله محمدی

حسن شفیق فرد

محمد انبارکی مطلق

مصطفی مهرآیین

عابدین عابدی زاده

مجلس خبرگان رهبری
(حوزه استان بوشهر)

۵

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری

محمد باقر عباسی سملی

حجت‌‎الاسلام رسول سعادتمند

این خبر در حال تکمیل شدن ...

[کد خبر:AJ11170]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # شیر آهنکوه 1394-10-03 13:56
برون شو ای غم از
سینه که لطف یار
می آید
توهم ای دل زمن گم
شو که آن دلدار
می آید

هر #شهروند# یک #علمداری#
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # حسن 1394-10-04 20:31
این آقای مومنی یه درمونگاه 20 نفره رو نتونست اداره کنه حالا چطور میخواد کاندید شه .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب