000000000000000000000000000uuy76625.jpg

به گزارش آینه جم؛ دکتر مصطفی مهر آیین از داوطلبان ثبت نام کننده حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر با مراجعه به وزارت کشور به طور رسمی از عرصه انتخابات مجلس انصراف داد.

چند ساعت مانده به اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیّری ها پیشگام انصراف از کاندیداتوری در حوزه انتخابیه جنوب استان شدند.

همچنین روز گذشته دکتر حسن شفیق فرد عضو کانون وکلای استان بوشهر با مراجعه به فرمانداری شهرستان کنگان انصراف خود را از انتخابات اعلام داشته بود که به نوشته برخی سایت ها، به دلیل عارضه قلبی از حضور در رقابت انتخابات مجلس دهم کناره گیری کرده است.

تاکنون 21 نفر برای رقابت انتخابات در جنوب استان منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستند و براساس شنیده ها عبدالله حاجیانی، نماینده اسبق جنوب استان در مجلس شورای اسلامی نیز علیرغم نام نویسی در مرکز کشور، احتمال حضورش در حوزه ی جنوبی استان بوشهر می رود.

براساس گزارش خبرنگار آینه جم؛ این هفته وضعیت اولین مرحله بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس دهم که عمده ترکیب آن دولتی است مشخص می شود و پاسخ استعلام مراکز چهارگانه (نیروی انتظامی، دادگستری، اطلاعات و ثبت و احوال) به فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه می رسد.

همچنین سه شنبه 15 دی ماه نیز ابلاغیه افرادی که صلاحیت شان توسط هیات اجرایی تایید نشده به آنها می رسد و این افراد به مدت چهار روز فرصت اعتراض به هیات نظارت استان (دفتر شورای نگهبان) را دارند.

[کد خبر:AJ11535]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب