000000000000000000000000000000000000000jjjjjWA0003.jpg

آینه جم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: مدارس شهرستان از لحاظ زیرساخت ها و تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، ورزشی و کارگاهی با کمبودها و مشکلات مواجه است.

سید علیرضا سنگی فرد در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: به استناد دستور استاندار محترم، مدیرکل محترم و فرماندار پرتلاش شهرستان عسلویه، به اداره  آموزش و پرورش عسلویه تاکید شده است که هر اداره معین یک مدرسه باشد.

وی افزود: این اداره نیز در راستای تحقق بخشیدن به دستورالعمل های صادره، تعدادی از ادارات شهرستان معین مدارس شهرهای عسلویه و نخل تقی قرار داده است ولی متاسفانه به استثناء شوراهای اسلامی، دهیاران و شهرداران هیچ اداره ای تاکنون به این مهم تمکین ننموده است.

سنگی فرد با بیان اینکه یکی از مدارس لازم توجه شهرستان، دبیرستان متوسطه اول سلمان فارسی شهر عسلویه است افزود: به منظور کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش فرزندان این شهر مهم با همت ریاست محترم شورای اسلامی شهر عسلویه و همکاری کارکنان اداری و پرسنل مدرسه و اینجانب، معین این مدرسه می باشیم .

رئیس آموزش و پرورش عسلویه بیان داشت: با عنایت به وجود پتانسیل های خوب مادی و معنوی موجود در منطقه، دیدگاه آموزشی بعضی از مسئولین ادارات دولتی و غیر دولتی و شرکت ها نسبت به آموزش و پرورش بسیار منفی و غیر واقع بینانه است.

وی اضافه کرد: مدارس شهرستان از لحاظ زیرساخت ها و تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، ورزشی و کارگاهی در فقر به سر می برند.

سنگی فرد با اشاره به کمبود 260 نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان عسلویه بیان داشت: این خلاء در حال حاضر با حق التدریس، خرید خدمات و اضافه کار تکمیل می شود و همچنین نبود امکانات رفاهی جهت همکاران فرهنگی مزید بر مشکلات دیگر است.

وی ادامه داد: تفاهم نامه های فیمابین آموزش و پرورش عسلویه و نفت به دلیل کمبود منابع مالی هنوز محقق نگردیده است درحالیکه قول های آنان سبب ایجاد توقع بین فرهنگیان و افزایش هزینه ها و بدهی آموزش و پرورش عسلویه شد.

سنگی فرد با تبریک موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ابراز امیدواری کرد در این دوره پسابرجام که امید اجتماعی افزایش یافته است مسئولان به وظایف اجتماعی خویش عمل نمایند.

[کد خبر:AJ12173]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب