000000000000000098.jpeg

آینه جم، حسین بردستای کاندیدای اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای با حضور هشت نفر از اصلاح طلبان سرشناس جنوب استان بوشهر ( از هر شهرستان دو نفر) در شهر جم تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه که با محوریت معرفی گزینه اصلاح طلبان برگزار شد از هشت نفر اصلاح طلب سرشناس حاضر در جلسه، هفت نفر خواستار حمایت از بردستانی می شوند و در نهایت حمایت از بردستانی به اجماع می رسد.

این منبع اضافه کرد: معرفی علنی بردستانی به عنوان گزینه اصلاح طلبان به روزهای آتی واگذار شده است و برخی از اصلاح طلبان هنوز خوش بین هستند که گزینه های رد صلاحیت شده به صحنه رقابت برگردند.

وی بیان داشت: گزینه معرفی شده مورد حمایت همه اصلاح طلبان و حامیان دولت خواهد بود و همه موظف هستند براساس تعهد اخلاقی از وی حمایت کنند.

گفتنی است در روزهای اخیر برخی اصلاح طلبان خواستار حمایت از سکینه الماسی در انتخابات پیشرو شده اند و حتی رایزنی های فراوانی نیز داشته اند اما اصلاح طلبان شهرستان های کنگان و دیر شدیدا مخالف این موضوع هستند، خبر اجماع با محوریت بردستانی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

سایت خبری تحلیلی آینه جم در تحلیل اخیر خود، از اجماع اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر با محوریت حمایت از حسین بردستانی خبر داد.

وضعیت گزینه های اصلاح طلبان و اصولگرایان در 4 حوزه انتخابیه استان بوشهر

از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان نیز خبر می رسد اصلاح طلبان هنوز امیدوار هستند که پورفاطمی تایید صلاحیت شود و حمایت از وی در اولویت برنامه دارند.

اصلاح طلبان حوزه دشتستان هم در همایش هزارنفری در تالار آینه برازجان محمد باقر سعادت از اصلاح طلبان معتدل و رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان بوشهر را به عنوان گزینه خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کردند و دو نفر از نامزدهای انتخاباتی نیز به حمایت از وی کناره گیری کردند.

در حوره شمال استان نیز شب گذشته اصلاح طلبان و حامیان دولت جلسه ای داشته اند و نتیجه از جلسه هنوز منتشر نشده است؛ اما در این حوزه انتخابیه نیز از میان کاندیداهای تاییدصلاحیت شده نام برخی چهره ها برای اینکه مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت قرار بگیرند دهان به دهان می شود. این افراد شامل حجت الاسلام عبدالحمید خدری، سید کریم موسوی و حمید شاه بندرزاده بوده که نشست های با برخی از این کاندیداها در خصوص دیدگاههای شان در حال برگزاری است.

اما اردوگاه رقیب اصولگرایان؛ براساس گزارش آینه جم؛ اصولگرایان در سه حوزه انتخابیه جنوب استان، دشتی و تنگستان و حوزه شمال استان که گزینه های احمدی، شهریاری و جمیری معرفی کرده اند این سه گزینه که سابقه نمایندگی مجلس و تبلیغات انتخاباتی نیز در کارنامه دارند سخت در حال رایزنی برای حمایت های مردمی هستند و در برخی از مناطق با استقبال مردمی نیز مواجه شده اند.

اصولگرایان حوزه دشتستان که گزینه مورد حمایت خود را رد صلاحیت شده دیده اند نیم نگاهی به روزهای آتی دارند و امید دارند موسوی نژاد بتواند به صحنه رقابت برگردد.

در روزهای اخیر چهره های مستقل انتخاباتی نیز رایزنی های متعدد در روستاها و شهرهای 4حوزه انتخابیه استان داشته اند و در حال آماده کردن ستادهای تبلیغاتی خود هستند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار می شود و تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود.

[کد خبر:AJ12968]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # پناهیان 1394-11-24 09:16
بیست و پنجم بهمن ماه سالروز ولادت باسعادت بانوی کربلا حضرت زینب(س)، بزرگ پرستار دانش آموخته مکتب ناب محمدی(ص) ، قهرمان بی تکرار تاریخ و اسوه صبر و شکیبایی ، مصادف با روز پرستاران ارجمند و پرتلاش را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
حرفه مقدس پرستاری ، همواره با جنبه های تقدیس ، نیک.کاری و احسان ، عدالت و انصاف ، خدمت به محرومان ، رازداری و رعایت اصول و فضایل اخلاقی همراه بوده است. خدماتی که شما پرستاران عزیز در پرتو عطوفت و مهربانی و با تکیه بر مهارتها و دانش علمی خود در جهت تامین سلامت بیماران انجام می دهید ، کاری است بس خطیر و ارزشمند که با هیچ مقیاسی قابل سنجش و ارزیابی نخواهد بود.
توسعه و ارتقاء سطح کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی ، امری فراگیر و متاثر از عملکرد یکایک کادر بهداشتی و درمانی بوده و تحقق آن در گرو مشارکت تمامی پرسنل بخصوص شما پرستاران عزیز می باشد.
اینجانب روز پرستار را به جامعه بزرگ پرستاری بویژه همکاران شاغل در مراکز بهداشتی درمانی تابعه که رسالت سنگین مراقبت و حمایت بیماران را عهده دار می باشند ، صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را در تداوم ارایه خدمت با کیفیت و مطلوب از درگاه ایزد منان خواستارم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-3 # جم 1394-11-24 09:27
سلام
انتخابات کاملا سیاسی و فکری خواهد شد رقابت بین سه فکر منتسب به اصولگرایی،احمدی نژادی و اصلاح طلبی،هر چند دو طیف اصول گرایی و احمدی نژادی با گزینه نخست حضور دارند و گزینه نخست حتی دوم و ...اصلاحات حضور ندارد اما به نظر اصلاحات پیروز خواهد شد در هر چه اصول گرایی و چه اصلاحات پیروز شوند برای کشور و نظام خوش برکت و مفید خواهد بود چون صاحبان خرد هستند و در چارچوب اصول نظام
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # موسوی 1394-11-24 11:24
دکتر عابدین عابدی زاده، کاندیدایی روی خط اعتدال

سید حسن رضوی از فعالین سیاسی، اجتماعی استان بوشهر نوشت: شاید هیچگاه انتخاب کاندیدای اصلح برای مجلس شورای اسلامی در منطقه جنوب استان بوشهر شامل شهرهای کنگان و عسلویه و دیر و جم چنین حساس نبوده است. رکورد سقوط قیمت نفت، شرایط حساس کشور در فضای پس از برجام و عدم توسعه متوازن استان و مشکلات بیکاری و اشتغال در منطقه لزوم انتخاب کاندیدایی اصلح همگام و همیار با دولت تدبیر و امید را بیش از پیش نمایان می سازد.

اگر تحصیلات آکادمیک را در کنار بینش اجتماعی و سیاسی، شناخت نقاط قوت و ضعف منطقه، تخصص و تعهد و تجربه را از شرایط جامع یک کاندیدای اصلح بدانیم، در میان کاندیداهای این منطقه از استان به یک نام بر می خوریم که در آینده نزدیک از وی بسیار خواهیم شنید، دکتر عابدین عابدی زاده. متذکر میشویم که انتخاب دکتر عابدی زاده در میان گزینه های انتخابی با داشتن شرایط جامع اشاره شده، به معنی نفی توانمندی و عدم صلاحیت دیگر گزینه های استان نیست. بلکه در جهت شناخت بیشتر به آن عزیزانی است که در در پی انتخاب بهترین گزینه، شناخت حق مسلم آنهاست.

دکتر عابدی زاده دارای تحصیلات آکادمیک در مقطع دکترای جامغع شناسی سیاسی، دارای کرسی استادی در دانشگاه، دارای بینش سیاسی و اجتماعی عمیق و آشنا به مسائل و مشکلات منطقه بومی خود در استان می باشد. داشتن تجربه بیش از ده سال تجربه کاری در مجلس شورای اسلامی در همراهی با نمایندگان استان بوشهر و رییس مجمع نمایندگان جنوب شرق کشور و دبیر چندین فراکسیون مجلس از جمله مشخصات بازر ایشان در حضور در بطن مجلس شورای اسلامی است که خود تجربه و دانشی است بس گرانبها.

منطقه جنوب استان بوشهر بواسط داشتن میادین مشترک گازی و لزوم سرعت در تکمیل طرحهای ناتمام فازهای پارس جنوبی و مشکلات خاص حاصل از توسعه نامتوازن این منطقه از استان که مردم این منطقه با آن دست به گریبان هستند، لزوم وجود یک نماینده اصلح با سوابق مرتبط با صنعت نفت و گاز را بیش از پیش نمایان می نماید. دکتر عابدی زاده با داشتن تجربه سالها همکاری با شرکت انی ایتالیایی در بالاترین سطح و اشراف بر نوع قراردادهای نفت و گاز و سرمایه گذاری در میادین نفت و گاز و برنامه ریزی اجرا و ساخت، دارای پتانسیل ذیقیمتی از تخصص و تجربه در زمینه صنعت می باشد که می تواند وی را در میان گزینه های انتخابی متمایز سازد.

عبور از گذر انتخابات و فائق آمدن بر مشکلات این منطقه از استان نیازمند شناخت کاندیدای اصلح است و اگر از اهمیت انتخابات تنها یک هدف متعالی را در نظر داشته باشیم که همانا جلب مشارکت حداکثری و استفاده از پتانسیل برخوردار از حمایت مردمی است، دکتر عابدی زاده گزینه ای است که در این راه با دارا بودن ویژگیهای علم و تجربه و تخصص و قدرت سخنوری و به مدد نیروی جوانی توانسته بیشترین تاثیر را بر آرای مردمی حوزه انتخابی خود داشته باشد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # علی 1394-11-24 20:13
سلام
خواهشن در مورد کاندیدا نگویید این اصول گراست واین اصلاح طلب هر کدام از اینها از دایره قانون عبور کردند وبعضی هم در حال چونه زدن، نکته این است که هرکاندید از دایره قانون به عنوان شخص انقلابی برای انتخابات انتخاب شده برای مردم منطقه عزیز است وعزيز ترکسی است که در دید مردم یک شخص کاری باشد بتواند گره ای از مشکلات جامعه را برطرف کند ما که تا کنون اشخاصی که تا به حال نماینده مردم شریف بوده اند فقط در ماهای آخر کارشان دربعضی از جاها دیده ایم وکارهای تا کنون انجام دادند که بی انصافی هم نباشد ولی انتظار مردم این است بیشتر در صحنه با مردم باشد ولو اینکه تلاش هم کند وتلاشش هم به ثمر نرسد ولی مردم خوشحال هستند که صاف وصادق دارد پیش می رود، خواهشم از دوستان اين است با دید باز به این انتخابات نگاه کنند، چه شیخ موسی احمدی باشد وچه خانم الماسی وچه دیگری ما مردم باید به اندازه کافی عاقل شده باشیم که بگویم این از چه دسته وآن از چه گروهی شاید این یکی با سیاست وارد آن گروه شده جهت رای گرفتن یا برعکس واز دید ما مسلمانان بین زن ومرد هیچ گونه فرقی نداره ، اگر مثالی بزنم جامعه بزرگ چین وژاپن واکثر کشور های توسعه یافته نقش زنان بیشتر است. وتوانایی مردم هم مشخص است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب