آزمون استخدام شرکت پتروشیمی پردیس (ویژه فارغ التحصیلان مقطع کاردانی)با شرکت 235 نفر از متقاضیان اشتغال در منطقه ویژه پارس صبح امروز به میزبانی دانشگاه بین المللی پیام نور عسلویه برگزار شد.

 

مهندس یوسف امینی در حاشیه بازدید از آزمون استخدامی پتروشیمی پردیس از به روز رسانی شیوه های استخدامی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد.

به گزارش آینه جم:مهندس امینی با اشاره به برگزاری مطلوب آزمون های استخدامی با هدف یکپارچگی و شایسته سالاری و بکارگیری نیروهای متخصص و توانمند در پروژه های صنعتی و انرژی منطقه ویژه پارس  افزود: آزمون استخدامی پتروشیمی پردیس در راستای سیاست های مدنظر و با بکارگیری جدیدترین متدهای روز برگزار شده است که قطعاً خروجی مطلوب این آزمون خود گواه این امر خواهد بود.

مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس تصریح کرد: این آزمون توسط اساتید مجرب ملّی طراحی و تدوین شده است و تمامی مراحل برگزاری یک آزمون استاندارد در آن پیش بینی شده بود به نحوی که بخش قرنطینه این آزمون از زمان طراحی سئوال تا چاپ و تکثیر و توزیع در بین داوطلبان فعال بوده است.

وی خاطرنشان ساخت : این آزمون در سطح بالایی با هماهنگی و همراهی دانشگاه بین المللی پیام نور عسلویه برگزار شده که  در این مسر از فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه و ریاست این دانشگاه( دکتر یونس محمدی) تشکر می کنیم.

مهندس امینی با شاره به نظارت مدیریت کار و خدمات اشتغال در بکارگیری نیرو در پروژه های فعال در منطقه ویژه پارس افزود: تاکنون کارشناسان اداره اشتغال در مراخل مختلف گزینش و مصاحبه های تخصص جذب نیرو در شرکت های متعدد حضور یافته اند و در این حضور ها بر نحوه عملکردها نظارت های متعددی بعمل آمده است که بی شک این مهم بدون همراهی مدیران عامل و مجریان شرکت های مستقر در منطقه میسر نبوده است .

وی در ادامه گفت: با توجه به پیگیری ها و تاکیدات مکرر مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه پارس ، نظارت بر مراحل استخدامی و همچنین مشارکت در آزمون های استخدامی از اولویت های درنظر گرفته شده از سوی این اداره خواهد بود.

گفتنی است در آزمون استخدام شرکت پتروشیمی پردیس 235 نفر از فارغ التحصیلان مقطع کاردانی رشته های مختلف تحصیلی با هم به رقابت پرداختند.

 

آزمون استخدامی

آزمون استخدامی پتروشیمی  12

آزمون استخدامی پتروشیمی  10

آزمون استخدامی پتروشیمی  2

آزمون استخدامی پتروشیمی  8

آزمون استخدامی پتروشیمی  3

آزمون استخدامی پتروشیمی  9

آزمون استخدامی پتروشیمی  5 

عکس : اسماعیل زارع

 

[کد خبر:AJ2368]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب