عابدین عابدی زاده یکی از کاندیداهایی است که علیرغم جوانی،سابقه کاری بسیار درخشانی دارد و این روزها تلاش می کند علیرغم ورود دیرهنگام،نظر مردم را به سمت خود معطوف نماید.

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ عابدین عابدی زاده کاندیدای مجلس شورای اسلامی،امشب در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک توحید جم،در سخنانی،گرایش سیاسی خود را مستقل خواند.

عابدی زاده گفت هم اصول را خوب می شناسم و هم به اصلاح واقفم.

وی افزود متاسفانه در کشور ما احزاب کارکرد لازم را ندارند و در واقع احزاب در ایران اطفال کوچکی هستند که هنوز به بلوغ نرسیده اند.

این جوان جمی با تاکید بر سابقه ده ساله خود بعنوان کارمند و دبیر چندین فراکسیون مهم مجلس،خود را تنها کاندیدی خواند که در کل کشور،بیش از همه از گفته ها و ناگفته ها،شنیدها و نشنیده ها و دیده ها و ندیده های مجلس آگاه است.

عابدی زاده گفت بدون شک هشتم اسفند من را در مجلس شورای اسلامی خواهید دهید حال اگر بعنوان نماینده مردم باشم که تمام تلاشم را برای اعتلای نام جنوب بکار می بندم و اگر نماینده نباشم نیز بعنوان کارمند مجلس، از هشتم اسفند در محل کارم حضور می یابم و تلاش می کنم به مردم نجیب جنوب کمک کنم.

عابدین عابدی زاده تاکید کرد در حوزه های مختلف،مشاور دارم و تلاش می کنم از مشاوره آنها برای پیشبرد امور استفاده کنم.

این کاندید مجلس دهم در سخنان پایانی خود با انتقاد از هزینه کرد وزارت نفت در ورزش نفت تهران،گفت حق مردم منطقه است که بودجه ورزش وزارت نفت برای آنها صرف شود.