13930631000062PhotoA.jpg

آینه جم؛ فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان جم در مسابقات پرسش مهر 16 موفق به کسب مقام های برتر استانی شدند.

به گزارش آینه جم، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان جم با اعلام این خبر افزود: طی یکی دو سال گذشته، دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان جم به موفقیت های بسیار ارزشمندی در سطح استان و کشور دست یافتند و باعث افتخار آفرینی برای این شهرستان شدند.

حسین گرامی خاطرنشان کرد: فراخوان ملی پرسش مهر 16 ریاست محترم جمهور با عنوان " پس از توافق هسته ای و لغو تحریم ها فرصت های پیش روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت ها استفاده کنیم "از اول مهر ماه 94 آغاز شد.

وی تصریح کرد: پرسش مهر 16 در دو بخش  فرهنگیان و دانش آموزان و در رشته های  وبلاگ نویسی، عکاسی، داستان، مقاله پژوهشی،سرود همگانی، سخنوری، فیلم کوتاه داستانی، کاریکاتور، پوستر، شعر، نمایش نامه نویسی، نقاشی، فیلم کوتاه مستند، فیلم کوتاه پویانمایی در سراسر استان برگزار شد.

گرامی اضافه کرد:  فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان جم در مجموع با کسب 18 عنوان اول تا سومی عملکرد بسیار خوبی در بین شهرستان ها و مناطق 18 گانه استان بوشهر داشتند.

گفتنی است در سال گذشته شهرستان جم 9 عنوان برتر استانی در پرسش مهر 15 کسب کرد که کسب 18 عنوان برتر در سال تحصیلی جاری نشان از  پیشرفت چشمگیر آموزش و پرورش شهرستان در این عرصه دارد.

[کد خبر:AJ13957]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب