0000000000003157.jpg

آینه جم- فرماندار جم با بیان اینکه جم به دلیل آب و هوای مناسب و اماکن بسیار زیبای تفریحی و گردشگری مقصد جذابی برای گردشگران است گفت: ۴۱هزار گردشگر و مسافر از شهرستان جم بازدید کردند.

فتح الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: شهرستان جم در نیمه اول تعطیلات نوروز میزبان ۴۱ هزار مسافر و گردشگر بوده است.

وی از اسکان 2 هزار و 600 مسافر در مدارس شهرستان در قالب ستاد اسکان خبر داد و گفت: این تعداد مسافر از ۲۹ اسفندماه تا ۶ فروردین در مدارس شهرستان جم اسکان داده شده اند.

نوروزی با بیان اینکه شهرستان جم به دلیل آب و هوای مناسب و اماکن بسیار زیبای فرهنگی تفریحی و گردشگری مقصد جذابی برای گردشگران است افزود: با همراهی مجموعه شوراها، شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های مربوط، کیفیت خدمات رسانی در ایام نوروز در شهرستان افزایش یافته است و شاهد رضایت مندی مسافران نوروزی هستیم.

وی اضافه کرد: اماکن تفریحی بسیار زیبایی در شهرها و روستاهای شهرستان هم چنان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و انتظار داریم در دور دوم سفرها نیز شاهد حضور چشم گیر مسافران و گردشگران در شهرستان باشیم.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان جم با اشاره به وجود پارک های متعدد در شهرستان از این پارک ها به عنوان جذابیت های شهرستان در حوزه گردشگری یاد کرد و اظهار داشت: پارک های چگاسه، پردیس، جام جم در شهر جم، پارک آزادی در شهر انارستان و پارک بزرگ شهر ریز از جاذبه های زیبای گردشگری شهرستان در این سه شهر است.

وی جنگل گلوبردکان در ریز، اماکن فرهنگی تاریخی متعدد، باغ ها و بوستان های زیبا در سطح روستاها را از دیگر دیدنی های شهرستان جم در ایام نوروز برشمرد.

[کد خبر:AJ14198]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # محسن جم 1395-01-07 11:10
این آمار رو فرماندار از کجا آورده ؟ میشه بگید با پیگیری کنيد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # جم 1395-01-08 08:38
خیلی عذر میخوام آقای فرماندار اصلا امکان نداره این آمار درست باشه مگر اینکه یه نفر تو اتوبان جم شیراز ماشین های عبوری رو شمرده باشه و هر ماشین رو 5 نفر حساب کرده باشه!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب