0008I4A3883.jpg

آینه جم - فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه فاز اول جاده جم به ریز در حال اجرا است گفت: عملیات اجرایی فاز دوم هر چه زودتر آغاز شود.

به گزارش آینه جم، فتح الله نوروزی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز از پروژه راه جم به ریز اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی با تاکید بر توان داخلی و تعامل دو سویه با دنیا، راه برون رفت از مشکلات و موانع در عرصه توسعه کشور است و در این راستا باید این رویکرد مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت دخت نبی اکرم(ص) و بزرگداشت مقام زن افزود: امروز کار و تلاش نقش مهمی در رفع مشکلات دارد و دولت تدبیر و امید نیز چون گذشته تمام تلاش خود را در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» انجام خواهد داد.

نوروزی با تقدیر از نگاه مثبت صنعت نفت و گاز در تقویت زیرساخت های شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم بیش از دو دهه است که افتخار میزبانی نفت و گاز را دارد و مردم و مسئولان شهرستان نیز همواره حامی مجموعه نفت و گاز در راستای تحقق اهداف و برنامه های تولیدی بوده‌اند.

وی تعامل و همراهی دو سویه شهرستان و نفت و گاز را ضامن تحقق اعتماد و امید اجتماعی در شهرستان دانست و تصریح کرد: از آغاز دولت تدبیر و امید، فضای همدلی بسیار خوبی میان نفت و گاز و محیط پیرامونی ایجاد شده که تداوم این روند به افزایش همدلی ها و اعتماد افزایی دو سویه کمک خواهد کرد.

http://s7.picofile.com/file/8245217984/8I4A3890.jpg

نوروزی با تقدیر از نگاه مثبت مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و مجموعه مدیریتی شرکت پالایش گاز فجر جم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خاطرنشان ساخت: پروژه‌های بسیار مهمی به همت مجموعه نفت و گاز در شهرستان آغاز شده است که می تواند نقشی بزرگ در تحولات شهرستان ایفا کند.

فرماندار جم از راه جم به ریز به عنوان یکی از دغدغه های بزرگ مردم شهرستان جم یاد کرد و افزود: پروژه اصلاح این مسیر که به جاده مرگ نیز در شهرستان شهره شده است با همراهی خوب مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در ماه های گذشته آغاز شد و هم اکنون با پیشرفت بسیار خوبی در حال انجام است.

وی امید آفرینی و اعتماد سازی را دو نتیجه مهم اجرای فاز اول پروژه راه جم عنوان کرد و یادآور شد: مردم جم پس از انتظاری چندین و چند ساله شاهد آغاز عملیات اجرایی یکی از مطالبات جدی خود بودند و امیدوارم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تکمیل فاز اول آن باشیم.

نوروزی گفت: امیدواریم عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه نیز هر چه سریعتر آغاز شد تا شاهد اصلاح کامل این مسیر و رفع دغدغه های مردم و کارکنان پالایشگاه باشیم.

به گزارش آینه جم ، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و منتخب مردم حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس دهم ظهر چهارشنبه از عملیات اجرای فاز اول جاده جم به ریز بازدید کردند و در جریان آخرین پیشرفت پروژه قرار گرفتند.

خبرنگار: مصطفی ارجمند

[کد خبر:AJ14317]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب