http://www.ayenejam.ir/images/11/aas.jpg

آینه جم ، فرمانده انتظامی جم گفت: آمار تصادفات نوروزی در شهرستان افزایش یافت.

به گزارش آینه جم ، روح الله گراوند در جمع خبرنگاران در زمینه آمار تصادفات در شهرستان جم اظهار داشت: در طول 16 روز ایام نوروزی 15 واحد گشت و 5 ایستگاه نوروزی در شهرستان جم ایجاد شد و هیچ مشکل امنیتی در شهرستان مشاهده نشد.

فرمانده انتظامی جم به آمار تصادفات جرحی و فوتی در شهرستان در تعطیلات نوروز اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه درون شهری یک مورد تصادف جرحی اتفاق افتاد که یک نفر مصدوم شده بود.

وی ادامه داد: در حوزه برون شهری هم، متاسفانه آمار تصادفات نسبت به سال قبل افزایش داشت و 3 نفر در تصادفات مسیرهای ورودی جم فوت کردند.

روح الله گراوند با بیان اینکه در سال 94 بیشتر اتفاقات امنیتی شهرستان جم توسط اتباع خارجی غیرمجاز رخ داده است درخواست کرد فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین ادارات در سال جاری همکاری های لازم را با نیروی انتظامی انجام دهند تا این مهمانان ناخوانده از شهرستان اخراج شوند و سال 96 سالی بدون اتباع خارجی غیرمجاز در شهرستان باشد.

وی در خصوص جمع آوری ایست بازرسی در مسیر جم به شهرستان مهر نیز بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان مکان ایست بازرسی را فاقد استاندارد های لازم دانست و در صورت جانمایی جدید توسط کارشناسان اداره کل راه استان، ایست بازررسی در آن مسیر مستقر می شود.

سرهنگ گراوند در پایان به استقرار کلانتری در شهر جم اشاره کرد و گفت: حدود دوسالی است که شهردار به ما قول زمین داده اند، اما زمینی که داده اند معارض دارد و ما کماکان منتظر وعده شهردار جم هستیم.

منبع: سی سواران جم

[کد خبر:AJ14512]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب