16.jpg

به گزارش آینه جم ، یکشنبه آینده از سری مسابقات لیگ دو کشور در مرحله دوم ، تیم پارس جم میزبان تیم شاهین بوشهر است این بازی به دلیل رقابت تنگاتنگ این دو تیم برای صعود به لیگ یک کشور ( لیگ آزادگان) حساسیت بالایی دارد. شاهین بوشهر به لطف سابقه خود و پارس جم نیز به لطف بازیکنان متعصب و صدرنشینی پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت نکته اشتراک هر دو تیم ، طرفداران پرشور آنان است.

محمد اسدی رئیس هیات فوتبال جم در گفتگویی بیان داشت: مسابقه روز یکشنبه تیم های پارس جم و شاهین بوشهر در لیگ دو کشور با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

کری خوانی طرفداران دو تیم

خبر اولیه : شنیده های خبرنگار آینه جم حاکیست در روز های گذشته طرفداران هر دو تیم پارس جم و شاهین بوشهر، برای همدیگر در دربی استان خط و نشان هایی کشیدند و کری خوانی آغاز شده است ؛ شبکه های اجتماعی در شهرستان بوشهر و شهرستان جم نیز ، در حال آماده کردن فضا برای حضور پرشور طرفداران تیم ها است.

جمعی از طرفداران شاهین بوشهر روز یکشنبه عازم ورزشگاه شهدای جم می شوند، از طرفی دیگر، طرفداران هفت آتیشه پارس جم نیز هم قسم شده اند با حضور پرشور، ورزشگاه را لبریز از شعار پارس قهرمان کنند.

سفید پوشان مرکز استان پس از دو پیروزی پر گل خانگی این بار با لشکری تا دندان مسلح و با نگرانی شدید ، به حضوری چندهزار نفری در شهرستان جم می اندیشند! جنب و جوش هواداران شاهین طی روزهای گذشته و همکاری باشگاه برای عزیمت آنها به جم خبر از برگزاری فوتبالی زیبا در بام استان بوشهر می دهد.

شاگردان مهدی پاشازاده نیز علیرغم صدرنشینی، با واگذاری بازی در هفته گذشته به شاگردان سرهنگ، به هیچ نتیجه ای جز پیروزی در بازهای آتی فکر نمی کنند و اسیر حواشی ایجاد شده توسط مسئولان هیئت فوتبال استان و همچنین برخی طرفداران متعصب شاهین نخواهند شد.

غریبی سرپرست تیم فوتبال پارس جم نیز در گفتگویی با خبرنگاران تاکید کرد حضور پرشور طرفداران پارس ، زمینه ساز حماسه فوتبالی برای جنوب استان بوشهر می شود.

براساس گزارش آینه جم ، پارس جم با 7 امتیاز صدرنشین گروه است و خوش بین است با این برد، گام بلندی برای حضور در لیگ آزادگان بردارد.

گفتنی است عصر پنجشنبه رئیس هیات فوتبال جم اعلام کرد مسابقه مذکور بدون حضور تماشاگران برگزار می شود پس طرفداران دو تیم از ناکامان بزرگ  دربی استان خواهند بود!.

جدول گروه:

http://s7.picofile.com/file/8246214750/DSC_0001.jpg

 

 

[کد خبر:AJ14523]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب