8I4A9404.jpg

آينه جم ؛ فرماندار جم با تمجيد از عملكرد اداره گاز شهرستان گفت: 17 هزار مشترک شهرستان جم از گاز برخوردار شدند.

به گزارش آينه جم، فتح‌الله نوروزی ظهر شنبه در نشست با رئیس و کارکنان اداره گاز شهرستان جم ضمن تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد که سال 1395 سالی توأم با موفقیت در عرصه کار و زندگی برای همه مردم شهرستان و تلاش‌گران حوزه انرژی باشد.

فرماندار جم با بیان اینکه زمستان بدون مشکلی را در بخش گازرسانی به مردم سپری کردیم، افزود: قطعاً عملکرد خوب مجموعه مدیریتی و کارکنان اداره گاز زمینه‌ساز ارائه مطلوب خدمات گازی به مردم شهرستان است که شایسته تقدیر است.

وی شهرستان جم را از شهرستان‌های پیشرو در حوزه گازرسانی در کشور دانست و ابراز داشت: رئیس اداره گاز از مدیران علمی شهرستان است که توانسته هم در بحث کمی و هم کیفی، عملکرد خوبی را ارائه دهد و رضایتمندی مردم از خدمات گاز نیز نشان‌دهنده این تلاش و تعهد است.

نوروزی با اشاره به دو رکن مهم در حوزه مسئولیت اداره گاز گفت: به‌روز بودن مهارت و مهارت‌آموزی به‌روز دو اصل مهم در انجام درست و صحیح وظایف است و این امر در اداره گاز باید مورد تأکید جدی باشد.

وی افزود: هم‌اکنون 17 هزار مشترک در سطح شهرستان از خدمات گاز برخوردار هستند و انتظار داریم این رقم در سال جاری با اضافه‌شدن دو روستای پرجمعیت دیگر به روستاهای گازدار، افزایش یابد.

نوروزی با بیان اینکه عملیات گازرسانی از حوزه دشتی به سمت روستای سرچشمه در بخش ریز در حال انجام است، یادآور شد: با پیگیری‌های انجام‌شده امیدواریم عملیات گازرسانی به روستای صعب‌العبور و کوهستانی کوه‌چر نیز اجرایی شود.

فرماندار جم از احداث ساختمان ادارات گاز در ریز و انارستان خبر داد و گفت: اجرای ساختمان اداره گاز برای دو شهر ریز و انارستان در حال آماده‌سازی مقدمات مناقصه است و امیدواریم عملیات اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز شود.

نوروزی با تأکید بر هماهنگی کامل دهیاران و شوراها با ادارات گاز در اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: موضوع ایمنی خطوط گاز بسیار مهم است و در این راستا نشست‌های توجیهی با دهیاران برگزار شود.

[کد خبر:AJ14582]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب