0000008199306060574205.jpg

آینه جم ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استاندار هر موقعیتی تشخیص دهند آماده خدمت رسانی در کاروان دولت تدبیر و امید هستم.

حسن قلندری روز گذشته در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی آموزش و پرورش جم در گفتگو با خبرنگار آینه جم در زمینه تغییرات مدیریتی در استان و احتمال انتصاب وی در پست مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر اظهار داشت : استاندار محترم هر موقعیتی برای اینجانب تشخیص دهند آماده خدمت رسانی به مردم شریف در کاروان تدبیر و امید هستم.

وی افزود : حضور در هر پستی، خدمت به مردم در دولت تدبیر و امید است به بحث ها و مطالب حاشیه ای توجهی ندارم و تلاشم بر این است در هر موقعیتی وظایفم را به خوبی انجام دهم.
قلندری در پاسخ به سوال خبرنگار آینه جم و اینکه در صورت انتصاب وی به عنوان مدیر کل روابط عمومی استانداری چه برنامه ای دارید اظهار داشت: فعلا که در خدمت جامعه بزرگ تعلیم و تربیت استان هستیم، اگر در روابط عمومی استانداری نیز حضور داشته باشم مبنای اصلی کارم تعامل سازنده با اصحاب رسانه استان بوشهر و بهره گیری از نقدهای سازنده آنان، تلاش برای انعکاس مطلوب خدمات و دستاورد های دولت تدبیر و امید در استان و نزدیکی بیشتر استانداری به گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.
گفتنی است حسن قلندری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز گذشته از مدارس شهرستان جم بازدید کرد و با حضور وی پروژه زمین چمن مصنوعی یکی از مدارس دولتی جم و همچنین پژوهش سرای دانش آموزی جم افتتاح شد.

[کد خبر:AJ14655]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب