000713802.jpg

آینه جم ، در حالي كه تا پيش از اين از روساي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي و آموزش و پرورش  به همراه يكي از بخشداران شهرستان دير به عنوان جايگزين سيدعلي پاكنژاد در فرمانداري دير نام برده مي شد شنيده شده است كه كار انتخاب معاون فرماندار دير با معرفي نيروي مورد نظر به مراحل پاياني خود رسيده است و بزودي اين شخص كه هم اكنون به عنوان مدير در يكي از دستگاههاي عمراني و اجرايي شهرستان دير مشغول فعاليت مي باشد حكم معاونت فرمانداري شهرستان دير را دريافت خواهد كرد.

به گزارش آینه جم ،اين مدير كه سابقه بيش از دو دهه حضور در عرصه مديريتي شهرستان دير را در كارنامه ي خود دارد از مديران خوشنام مردمي محسوب مي شود كه بدون ترديد اين انتخاب مي تواند رضايتمندي عمومي در شهرستان دير را به همراه داشته باشد.

لازم بذكر است در فروردين ماه امسال با حكم استاندار بوشهر، سيدعلي پاكنژاد معاون سياسي فرماندار شهرستان دير كه در دولت تدبير و اميد اين مسئوليت را برعهده گرفته بود به عنوان سرپرست فرمانداري گناوه منصوب شده بود.

پيش از اين از رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان دير به عنوان يكي از گزينه هاي حضور در مسند معاونت فرمانداري شهرستان دير نام برده مي شد كه با توجه به اينكه اين مدير در آستانه بازنشستگي قرار دارد و از سويي ديگر مورد مخالفت مديران آموزش و پرورش استان بوده اين جابجايي مديريتي اين امر محقق نشده است.

به نوشته دیرنیوز ؛ از روساي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دير و يكي از بخشداران اين شهرستان به عنوان ديگر گزينه هاي حضور در اين مسند نام برده مي شد.

شنيده ها حاكيست عيسي محمددوست مدير جهاد كشاورزي دير به عنوان معاون عمراني فرمانداري دير معرفي خواهد شد.

[کد خبر:AJ14826]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب