1.jpg

آینه جم: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از خدمات‌رسانی بهداشت و درمان نفت این استان به 830 هزار نفر خبر داد.

مهرداد حسین‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در سال 94 و از ابتدای سال جدید در راستای بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف پیشتاز بوده و بهترین خدمات توسط این سازمان ارائه شده است.

وی افزود: بهداشت و درمان صنعت نفت استان، علاوه بر خدماتی که به کارکنان صنعت نفت و خانواده این عزیزان ارائه می‌کند، به مردم بومی شهرستان‌های جم و عسلویه و کنگان و دیر و سایر نقاط استان نیز خدمات لازم را ارائه می‌کند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خاطر نشان کرد: طی یک سال اخیر در افزایش مراکز درمانی وابسته به این سازمان موفقیت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و 3 مرکز جدید در منطقه بهداشت و درمان صنعت نفت احداث و تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی شده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: هم‌اکنون 38 مرکز بهداشتی و درمانی و یک بیمارستان بسیار مجهز و با کیفیت در بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای خدمات‌رسانی به مردم و کارکنان صنعت نفت فعال هستند و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از خدمات‌رسانی بهداشت و درمان نفت استان بوشهر به 830 هزار نفر خبر داد و گفت: در یک سال اخیر تعداد 830 هزار نفر از مردم استان بوشهر اعم از کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های این عزیزان و مردم و ساکنان بومی محیط پیرامونی از خدمات ارزشمند این سازمان در حوزه درمان و بهداشت برخوردار بوده‌اند.

حسین‌زاده تاکید کرد: رفع نیازها و کمبودهای درمانی و بهداشتی مراکز درمانی و بیمارستان‌های وابسته به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در دستور کار این سازمان قرار دارد و برای تحقق این امر مهم گام بر می‌داریم.

[کد خبر:AJ15433]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب