0000000000008I4A8968.jpg

آینه جم ، همایش تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد جم و جشن فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی فرماندار جم در سخنانی در این همایش گفت: اساتید دانشگاه انسان سازان جامعه هستند و باید این مقام ارزشمند را پاس داشت.
وی با بیان اینکه مسیر توسعه شهرستان از دانشگاه می گذرد خاطر نشان کرد: اگر قرار است تحولی در شهرستان رخ دهد هیچ راهی به جز توجه به علم و عالمان نداریم.
نوروزی اضافه کرد: دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان می تواند در عرصه توسعه و تحول آفرینی در شهرستان جم نقش آفرینی داشته باشد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان جم با اشاره به شرایط کنونی دانشگاه آزاد جم اظهار داشت: دانشگاه آزاد جم با بیش از 1500 دانشجو و شرایط ویژه شهرستان جم می تواند به پردیس دانشگاهی استان تبدیل شود که امیدواریم این موضوع با جدیت در دستور کار قرار گیرد.
نوروزی ارتقای دانشگاه آزاد جم و توسعه رشته های مرتبط با حوزه اشتغال شهرستان جم را مهم توصیف کرد و گفت: هم دانشگاه پیام نور و هم دانشگاه آزاد جم باید در زمینه توسعه رشته های مرتبط با مشاغل شهرستان به خصوص صنایع نفت و گاز تلاش کنند.
وی افزود: دانشگاه های شهرستان زمینه را برای جذب اعضای هیئت علمی و ارتقای سطح آموزش ها به کارشناسی ارشد نیز فراهم کنند تا شاهد تحول بیشتر در حوزه علمی شهرستان باشیم.
نوروزی تامین ساختمان مناسب برای دانشگاه آزاد جم را از اولویت های مهم برشمرد و تصریح کرد: قطعا فضای مناسب آموزشی می تواند در بهبود کیفیت آموزشی موثر باشد.
فرماندار جم با تقدیر از تلاش های عظیم پور به عنوان رئیس دانشگاه آزاد جم برای ارتقای کمی و کیفی دانشگاه ابراز امیدواری کرد در آینده خبرهای خوبی از دانشگاه بشنویم.
در پایان این همایش از اساتید و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه آزاد جم تقدیر شد.























[کد خبر:AJ15491]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # فارغ التحصبل 1395-02-25 09:45
چنان خوشخالی میکنند و جشن و پایکوبی راه انداختند که انگار از دانشگاه های طراز اول ایران فارغ التحصبل شدین خوبه که همه هم همدیگر را میشناسند و میدانند چطور دانشجوی این دانشگاه شدن و مهم تر چگونه دارن ردای فارغ التحصیلی می پوشند.
بابا ما در بهترین دانشگاه دولتی که جز دانشگاه مادر کشور بود فارغ التحصیل شدیم بدون هیچ گونه از این شوهای تبلیغاتی
واقعا راست میگن که درخت هرچه پربارتر باشه سربه زیر ترن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # مبارک باشه مهم نیست 1395-03-07 21:16
مبارک باشه مهم نیست از چه دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند مهم این است که زحمت کشیده اند و توانستند با وجود همه کمبودها و مشکلات فارغ التحصیل شوند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب