00001744831.jpg

آينه جم  ، فرماندار جم بر لزوم سامان‌دهی صنوف آلاینده شهرستان جم تاکید کرد.

به گزارش آينه جم ، فتح‌الله نوروزی ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت:صنوف آلاینده شهرستان جم سامان دهي شوند.

فرماندار جم به انتقاد از حضور کمرنگ مدیران در برنامه های مختلف شهرستان پرداخت و گفت: هیچ مدیری از حضور در میان مردم ضرر نمی‌کند و قطعا حضور در میان مردم اعتماد عمومی به مدیران را افزایش می‌دهد.

نوروزی با بیان اینکه مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، تصریح کرد: تنگناهای مالی دولت واقعیتی انکار ناپذیر است اما مدیران باید با خلاقیت و تلاش و پشتکار، خدمات شایسته و مناسب را به مردم ارائه دهند.

توسعه زیرساخت‌های اداری شهرستان جم

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های اداری شهرستان جم خاطرنشان کرد: بخش آموزش و پژوهش هلال‌احمر در شهرستان جم راه‌اندازی شده و پیگیر صدور مجوز نمایندگی هلال‌احمر نیز هستیم که امیدواریم این امر هرچه زودتر محقق شود.

فرماندار جم از صدور مجوز استقرار نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری در جم خبر داد و گفت: مقدمات کار فراهم شده و ان‌شاء‌الله به‌زودی این نمایندگی در راستای صیانت از میراث تاریخی و گردشگری جم راه‌اندازی می‌شود.

نوروزی اظهار داشت: مساله بازار جم و لزوم سامان‌دهی صنوف آلاینده این شهرستان از مباحث مهمی است که طی ماه‌های اخیر به آن توجه داشته‌ایم و در این راستا اقدامات خوب و اثربخشی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بحث سامان‌دهی صنوف آلاینده مذاکرات اولیه با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان انجام شده و امیدواریم بتوانیم بر اساس شاخص‌های مد نظر، ناحیه صنعتی را در جم راه اندازی کنیم.

ضرورت حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت از بافندگان جمی

فرماندار جم تاکید کرد: حمایت از بافندگان فرش شهرستان جم و ارائه خدمات به این صنف موضوعی است که زمینه‌ساز توسعه صنعت بافندگی در شهرستان جم می‌شود و انتظار داریم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در این زمینه همکاری مطلوب داشته باشد.

نوروزی با تشریح رویکردهای مورد انتظار جهت توسعه فعالیت اصناف در شهرستان جم، بیان داشت: بیمه اصناف و فعال‌سازی تعاونی‌ها از دیگر مواردی است که امیدواریم با کمک استان شاهد تحول در این بخش باشیم.

[کد خبر:AJ15541]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+5 # کامبیز 1395-02-26 08:49
سلام
من صحبت های فرماندار تو سایت فرماندار مطالعه کردم حرف هایی جالبی از دولت قبل و دولت فعلی زده بود و می گفت خدمات فراوانی انجام شده است تو این دولت و مردم در ارامش و اسایش هستند ..
اقای نوروزی اگر همه مسئولین مثل جنابعالی باشند که دستشون رو دستشون بگذارند و با ماشین اینطرف و اونطرف بروند و خیال کنند همین امد و رفت خدمت و کار است باید فاتحه مملکت خوند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # 1 1395-02-26 12:44
درود خداوند بر نوروزی بسیار انسان شریفی هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب