000000000000000000008I4A8693.jpg

آینه جم ، فرماندار جم در حاشیه بازدید از پروژه راه جم-پالایشگاه- ریز گفت: پروژه اصلاح مسیر باریک و‌پر پیچ و خم جم به ریز به عنوان آرزوی بیست ساله ی مردم جم در دهه فجر سال گذشته و‌ با تامین اعتبار از سوی شرکت پالایش گاز فجر جم آغاز شد.

به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در مسیری جدید و به طول نزدیک به ۵ کیلومتر آغاز شده اضافه کرد: فاز اول این پروژه با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال مسیر مردم و کارکنان شرکت فجر جم را کوتاه تر و امن تر می کند.
وی اظهار داشت: هم اکنون بازگشایی مسیر و بخش مهمی از ابنیه این پروژه انجام شده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد اتمام فاز اول این پروژه مهم و حیاتی شهرستان جم باشیم.
نوروزی با تقدیر از همراهی مردم و مالکان در واگذاری زمین برای اجرای مسیر گفت: قطعا همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه ها و برنامه های عمرانی دولت نقش مهم و موثری دارد و هر چه مشارکت عمومی افزایش یابد توسعه و پیشرفت بیشتری نیز به دست می آید.
فرماندار جم با بیان اینکه پروژه راه جم به ریز به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی رسیده خاطرنشان کرد: فاز دوم پروژه نیز در دستور کار قرار دارد و قطعا با همراهی خوب مجموعه نفت و گاز و مردم ، شاهد اصلاح مسیر خطرناک جم به ریز خواهیم بود.
نوروزی سرعت اجرای پروژه را مطلوب توصیف کرد و  بیان داشت: تلاش بر این است تا این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.











[کد خبر:AJ15696]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب