000000065.jpg

آینه جم: رئیس دانشگاه پیام نور جم از اجرای چهار پروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور جم خبر داد و گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله برنامه‌های این مجموعه است که امیدواریم این پروژه‌ها را نیز با کمک و همیاری مسئولان شهرستان تکمیل کنیم.

به گزارش آینه جم: جابر قاسمی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیام نور جم اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های در دست اجرا مهم‌ترین اولویت است و سپس پروژه‌های جدید را آغاز می‌کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور جم از تکمیل محوطه سازی دانشگاه پیام نور واحد جم با کمک فرمانداری خبر داد و افزود: محوطه دانشگاه پیام نور واحد جم با کمک فرمانداری جم و دو شرکت خصوصی نویدخواه جم و جم پریشان تکمیل شد.

قاسمی تصریح کرد: محوطه دانشگاه پیام نور واحد جم با مساحت حدود 2500 متر مربع توسط فرمانداری جم و همکاری دو شرکت خصوصی نویدخواه جم و جم پریشان آسفالت و تکمیل شد.

وی افزود: تاکنون علاوه بر اعتبارات دانشگاه کمک‌های بسیار خوبی نیز از سوی سازمان‌هایی مثل فرمانداری و شهرداری و همچنین خیرین برای تکمیل دانشگاه پیام نور واحد جم صورت گرفته است که در تکمیل سالن ورزشی این دانشگاه مبلغ چهار میلیارد ریال فرمانداری و سه میلیارد و پانصد میلیون ریال شهرداری کمک کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور جم یادآور شد: این دانشگاه هم‌اکنون 800 دانشجو در 10 رشته تحصیلی دارد که دارای بیشترین تعداد دانشجو نسبت به تعداد رشته است و بیانگر جایگاه ویژه این دانشگاه در بین مردم جم است.

قاسمی از اجرای چهار پروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور جم خبر داد و افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه و نمازخانه دانشگاه از جمله برنامه‌های این مجموعه است که امیدواریم این پروژه‌ها را نیز با کمک و همیاری مسئولان شهرستان تکمیل کنیم.

[کد خبر:AJ15712]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب