sssssss.jpg

آینه جم:- دادستان شهرستان کنگان از جزئیات اولیه قتل دو خردسال توسط مادرشان در کنگان خبر داد.

به گزارش آینه جم، شعبان کاویان پور دادستان دادگستری شهرستان کنگان در مورد اتفاقات روز گذشته که منجر به کشته شدن دو خردسال شد گفت: این اتفاق در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۵ در منزل و توسط مادر این دو خردسال اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: متهم ۲۷ ساله( که مادر دو مقتول محسوب می شود) در اظهاراتش نزد مرجع انتظامی ، دادستان و بازپرس، صراحتا به قتل دو فرزندش اقرارداشته است.

دادستان شهرستان کنگان ادامه داد: در زمانی که شوهرش عصر جمعه به همراه  خانواده اش به مسافرت رفته، مادر و بچه ها در منزل  تنها بودند و لذا ابتدا اقدام به قتل دختر و سپس پسرش مینماید.

کاویان پور عنوان کرد: متهم در نحوه قتل اینگونه بیان داشته که با دست گلو و دهان بچه ها را ( به ترتیب اول دختر و بعد پسر) را گرفته تا جان دادند و سپس خود ( با بریدن رگ دستش) اقدام به خودکشی کرده که این کار نافرجام مانده است.

دادستان کنگان در توضیح انگیزه قتل متهم بیان داشت: وی انگیزه قتل را اختلاف با شوهرش عنوان کرده و اظهار داشته است که از قبل تصمیم به کشتن بچه ها و سپس خود را داشته است.

کاویان پور در پایان گفت: متهم امروز پس از تحقیقات بازپرسی، با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

گفتنی است دو خردسال کشته شده، شش ماهه و حدودا ۲ ساله بوده اند.

 دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان نیز در توضیح اتفاق رخ داده به ثلاث گفت: حدود ساعت ۱۹ روز گذشته( ۱ خرداد ۹۵)،  جسد دو کودک  شش ماهه و دو ساله بوسیله اورژانس ١١۵ به  اورژانس بیمارستان أورده  شد که بعد إز بررسی های انجام شده، فاقد علائم حیاتی تشخیص داده و به سردخانه بیمارستان منتقل شدند.

این دو خردسال در تاریخ جمعه ۳۱ اردیبهشت به قتل رسیده اند و در تاریخ ۱ خرداد ماه حدود ساعت ۱۹ مراتب این اتفاق به اورژانس ۱۱۵ و به بیمارستان اطلاع داده می شود.

خبر اولیه: به گزارش آینه جم: سایت مند روز گذشته در خبر اولیه ای نوشت: روز شنبه ، خواهر و برادر خردسال کنگانی هشت ماهه و دو ساله در نبود والدین در منزل قربانی نشت گاز خانگی و خفگی شدند.

به نوشته مند ، شاهدان پس از اطلاع از واقعه با اورزانس تماس گرفتند و اورژانس در محل حضور یافت و این کودکان خردسال را به بیمارستان منتقل کرد اما در بیمارستان به دلیل نبود علائم حیاتی مرگ این دو کودک خردسال تایید و اعلام گردید.

تحقیقات برای یافتن علت اصلی فوت این دو کودک خردسال در جریان است.

منبع: سایت ثلاث

[کد خبر:AJ15721]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب