00000000000000ass0000000234678976orig.jpg

آینه جم: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جم در طی سخنانی در همایش معاونین پشتیبانی و کارشناسان امور اداری شهرستان ها و مناطق استان بوشهر در جم بر لزوم برنامه ریزی جدی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش تاکید کرد.


به گزارش آینه جم: عبدالحسن رفیعی پور با اشاره به نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در ساختن آینده کشور گفت: تعلیم و تربیت پایه و اساس هر تحول و تغییر مثبتی در جامعه است و هر چه بیشتر به این نهاد بها داده شود نتایج مطلوب تری را برای کشور در پی خواهد داشت.
وی مهم ترین مشکل پیش روی آموزش و پرورش را کمبود اعتبارات و امکانات سخت افزاری دانست و تصریح کرد: باید به آموزش و پرورش در جامعه با نگاهی فراتر از سایر دستگاه ها و ادارات نگریسته شود و در اعتبارات نیز مورد توجه جدی تر برنامه ریزان قرار گیرد.
رفیعی پور با تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریتی و پرسنل و فرهنگیان شهرستان جم اظهار داشت: طی دو سال اخیر جهش بسیار خوبی را در حوزه آموزش و پرورش شاهد بوده ایم که نوید بخش فردای بهتر برای شهرستان است.
معاون فرماندار جم از احداث 11 مدرسه در دولت تدبیر و امید در شهرستان جم خبر داد و گفت: شهرستان جم با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است و در این راستا از دو سال پیش موضوع احداث مدارس جدید با استفاده از ظرفیت های شهرستانی و فراشهرستانی چون نفت و گاز و پتروشیمی و ظرفیت خیرین، احداث 11 مدرسه جدید در دستور کار قرار گرفت که بخشی از این مدارس احداث یا در حال احداث است و عملیات اجرایی برخی نیز به زودی آغاز می شود.
رفیعی پور به نگاه ویژه فرماندار جم به حوزه اموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان جم ستادی ویژه خارج از آموزش و پرورش به ریاست فرماندار جم در راستای تکریم مقام معلم برگزار شد که می تواند الگویی خوب برای سایر شهرستان ها باشد.
وی با تاکید بر همراهی همه مردم و مسئولان با آموزش و پرورش، ابراز امیدواری کرد با تلاش حداکثری شاهد بهبود کمی و کیفی آموزش و پرورش باشیم.

[کد خبر:AJ15923]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب