2092544.jpg

آینه جم: فرماندار جم با تاکید بر ارتقای دامپزشکی در این شهرستان گفت: هم اکنون دامپزشکی شهرستان با مشکل کمبود نیرو مواجه است. 

به گزارش آینه جم: فتح الله نوروزی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: دامپزشکی نقش مهمی در سبد سلامت مردم دارد و در این راستا مجموعه دامپزشکی شهرستان جم عملکرد مطلوبی داشته است.

وی با اشاره به حساسیت حیطه کاری دامپزشکی تاکید کرد: مجموعه دامپزشکی اقدامات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی و نظارت بر فراورده ها انجام می دهد که لازم است اطلاع رسانی خوب و دقیقی در این رابطه صورت گیرد.

نوروزی به اهمیت بازرسی ها و سرکشی های مستمر از مراکز پرورش دام و مراکز تهیه و توزیع فراورده های دامی اشاره کرد و گفت: مردم با اعتماد به نظارت‌های موثر دامپزشکی خرید مورد نیاز خود در حوزه فراورده های گوشتی را انجام می دهند و لازم است در این زمینه با جدیت و دقت بالا اقدام کرد.

وی احداث کشتارگاه را از نیازهای مهم شهرستان برشمرد و افزود: هم اکنون به دلیل عدم وجود کشتارگاه در جم، ذبح دام و طیور در فضاهای غیرقابل نظارت انجام می شود که امید است این مهم هر چه زودتر محقق شود.

فرماندار جم ارتقای دامپزشکی بخش ریز را از دیگر نیازهای شهرستان برشمرد و افزود: هم اکنون دامپزشکی شهرستان با مشکل کمبود نیرو مواجه است که لازم است در این زمینه نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی اظهار داشت: در راستای ارتقای سلامت جامعه، حمایت لازم از دامپزشکی شهرستان انجام خواهد شد.

[کد خبر:AJ15927]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # همشهري 1395-03-11 12:20
درود و خدا قوت خدمت فرماندار محترم شهرستان و نيروهاي خدوم دامپزشكي كه در راستاي تامين سلامت دام و مواد خام دامي و به دنبال آن سلامت مصرف كنندگان از هيچ كاري دريغ ننموده اند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب