k.jpg

آینه جم: با حضور معاون عمرانی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم، مدرسه خیر ساز سلمان فارسی کلنگ زنی شد

 به گزارش آینه جم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در مراسم کلنگ زنی دبستان سلمان فارسی در روستای بید خوار گفت: از سیاست های محوری وزارت آموزش و پرورش توسعه مشارکتهای مردمی و بهره مندی از ظرفیت خیرین است.

سید علیرضا سجادی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اظهار داشت: با وجود اینکه در دو سال گذشته در دولت تدبیر و امید عملیات اجرایی 11 مدرسه در شهرستان انجام شده است ولی همچنان  شهرستان جم با کمبود 30  فضای آموزشی مواجه است.

وی استفاده از ظرفیت خیرین را از سیاستهای محوری آموزش و پرورش دانست و افزود:  خیرین همواره یار و یاور آموزش و پرورش شهرستان بوده اند و طی دو سال گذشته در زمینه اهدای زمین، احداث مدرسه و کلاس درس همکاری بسیار خوبی با مجموعه آموزش و پرورش داشته اند.

مدیر آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته 6 مدرسه با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال توسط خیرین کلنگ زنی شده که برخی  از آنها احداث و به بهره برداری رسیده و برخی نیز انتظار می رود تا پایان شهریور ماه  افتتاح و به بهره برداری برسد.

سجادی  ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خیر جوان جمی گفت: قطعا این اقدام خدا پسندانه باقیات الصالحاتی برای ایشان خواهد بود.

زعیم اکسیر خیر جوان جمی نیز هدف از این اقدام، رضایت خداوند متعال و کمک به تعلیم و تربیت دانش آموزان زادگاه خود در روستای بید خوار عنوان کرد.

گفتنی است مدرسه سلمان فارسی دارای 120 متر مربع مساحت بوده که شامل 2 کلاس درس، دفتر مدیر و سرویس های بهداشتی است و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث و تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

[کد خبر:AJ15942]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # طالب مؤذنی 1395-03-11 19:23
درود بسیار بر زعیم عزیز. جا دارد نام مدرسه به شهرت شما تغییر کند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # عارف 1395-03-11 21:16
باسلام واحترام محضراستادسجادي بزرگواروپرازدغد غه براي توسعه همه جانبه شهرستان وتبريك به اقاي اكسيروطايفه متبوع بخاطربر خورداري ازاين لياقت خدادادي كه موجب اين اقدام درايشان گرديد دردنيايي كه جوانان پولهايشان راخرج روياهاي دنيوي ميكنندشاهديم كه ايشان بمحض امكان، روياي زيباوباارزش خودراباساخت فضاي اموزشي درروستاي زادگاه خودمحقق نمود براستي كه ازكوزه همان طراودكه دراوست ..اجركم عندالله
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # رسول .ص 1395-03-12 18:53
عرض سلام وادب خدمت بزرگواران،و تقدیر و تشکر ویژه خدمت دوست عزیز جناب آقای زعیم اکسیر ،باشد که این توفیقات روز افزون شود بویژه توسط جوانان برومند شهرستان جم در راستای تعلیم و تربیت گرچه شهرستان جم از قدیم تا کنون زادگاه خیرین بسیاری بوده است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب