00000000000000000000000000000000000images2O270I80.jpg

آينه جم؛ روز گذشته خبری بر خروجی یکی از سایت های جم قرار گرفت که شاه بیت آن جابجایی نایب رئیس هیئت والیبال جم بود.
به گزارش آینه جم؛ بر اساس خبری که يكي از سايت هاي محلي شهرستان جم منتشر کرده در نشستی با حضور رئیس و اعضای هیئت والیبال که در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان جم برگزار شده هلاکویی از مربیان بانوی شهرک های نفت به عنوان نایب رئیس جدید به جای ابراهیمی معرفی شده است.
در این خبر از قول منوچهری رئیس هیئت والیبال جم علت این جابجایی مشغله کاری ابراهیمی و جلب حمایت نفت و گاز ذکر شده است: "خانم ابراهیمی به دلیل مشغله کاری و به پیشنهاد دوستان خانم هلاکویی از مربیان فعال در شهرک های جم به عنوان نایب رییس جایگزین وی شد.منوچهری ادامه داد امیدواریم که با این انتخاب حمایت های مجموعه نفت و گاز از این هیئت بیش از پیش شده و از تمامی همکاران درخواست همکاری لازم با خانم هلاکویی را کرد."
در تصاویر درج شده البته خبری از مریم ابراهیمی نیست و به نظر می رسد این نشست بدون حضور وی برگزار شده است.
در تماس خبرنگار آینه جم با مریم ابراهیمی نایب رئیس سابق هیئت والیبال جم، وی با اظهار بی اطلاعی از تغییر خود گفت: برای این نشست از من دعوت نشد و هیچ اطلاعی از این تغییر نداشتم و پس از نشست ،از طریق سایت ها متوجه تغییر خود شدم.
وی دلیل مطرح شده از قول رئیس هیئت والیبال شهرستان مبنی بر مشغله کاری را نادرست خواند و گفت: طی چند سال اخیر همواره در مسابقات و تمرینات در کنار تیم های والیبال بانوان شهرستان بوده ام و موفقیت های بسیار خوبی نیز در سطح استان کسب شده است.
ابراهیمی با ابراز ناخرسندی از روند جابجایی ایجاد شده افزود: به نظر مسئولان هیئت والیبال شهرستان و اداره ورزش و جوانان احترام می گذارم اما انتظار داشتم به عنوان اولین بانوی والیبالیست شهرستان و پایه گذار والیبال حرفه ای بانوان، جابجایی محترمانه تری داشتم نه اینکه در نشستی بدون حضورم، جابجایی ام را رسانه ای کنند.
نایب رئیس سابق هیئت والیبال جم گفت: طبق گفته منوچهری، رئیس اداره ورزش و جوانان نیز از این تغییر استقبال کرده است.
وی با آرزوی موفقیت برای خانم هلاکویی در این سمت ابراز امیدواری کرد والیبال بانوان جم بتواند روند رو به رشد خود را با سرعت و شتاب بیشتری ادامه دهد.

[کد خبر:AJ16197]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # احمدی 1395-03-25 17:58
باید می رفت فقط گارد می گرفت انگار از اسمان افتاده هیچ تاثیری هم روی والیبال خواهران نداشت بهتر که عوض شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب