1.jpg

آینه جم: فرماندار جم، جزئیات برنامه های شب‌های قدر، راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر در شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش آینه جم:  فتح الله نوروزی ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم شب‌های قدر، راهپیمایی روز جهانی قدس و برپایی نماز عید فطر در شهرستان جم گفت: رمضان ماه پیراستن آلودگی‌ها از جسم و جان است و باید تلاش کنیم بهره وافر را از این ماه ببریم.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام وحدت جامعه اسلامی را رمز پیروزی مومنان می‌داند تصریح کرد: رمضان ماه وحدت، همدلی، برادری و مودت است.

نوروزی افزود: امسال نیز چون سال‌های قبل شاهد برگزاری باشکوه مراسم احیای شب‌های قدر، راهپیمایی روز جهانی قدس و برپایی عید سعید فطر در شهرستان خواهیم بود و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری هر چه بهتر مراسم این ایام انجام شده است.

نوروزی با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی مناسبت‌های پیش رو در ماه رمضان گفت: در نشستی با حضور امام جمعه جم و جمعی از مسئولان اداری و هیئت های مذهبی شهرستان نحوه برگزاری مناسبت های پیش رو در ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار جم از برگزاری مراسم متمرکز مراسم شب‌های قدر خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم شب نوزدهم ماه رمضان با محوریت حسینیه چهارده معصوم(ع) شهر جم، مراسم شب بیست و یکم با محوریت میدان امام حسین (ع) شهر جم و مراسم شب بیست و سوم نیز با محوریت مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک‌های مسکونی پارس جم برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان نیز اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر جم پس از نماز جمعه این شهر و از میدان دادگستری تا انتهای بلوار بسیج برگزار می‌شود.

وی همچنین با اعلام زمان و مکان برگزاری نماز عید سعید فطر افزود: نماز عید سعید فطر امسال از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح در بلوار گاز (حد فاصل میدان گاز و میدان ساعت) با حضور پرشور مردم مومن و خداجوی جم برپا می شود.

[کد خبر:AJ16360]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب