000000000000000000000000000201606267WA0006.jpg

آینه جم، با حضور نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش آینه جم ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست با نماینده مردم دیر کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دفاع از حقوق فرهنگیان، حمایت از برنامه های آموزش و پرورش، نگاه ویژه به نهاد تعلیم و تربیت در برنامه ششم توسعه و تصویب قوانین بودجه مناسب در سال های آینده از شاخص مورد انتظار از نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی است.

ناصر کرمی با بیان اینکه تعامل با مجمع نمایندگان استان برای برون رفت از مشکلات موجود و ارتقا کیفیت در دستورکار آموزش و پرورش استان قرار دارد افزود: اصلاح قوانین موجود، پرداخت حق آلایندگی و حق نوار مرزی فرهنگیان را از طریق مجمع نمایندگان استان بوشهر پیگیری خواهیم کرد.

وی به پیشینه بدهی برق مدارس اشاره و بیان کرد: بسیاری از مدارس و برخی ادارات ما با مشکل قطعی برق در فصل تابستان مواجه هستند و امیدوارم با مساعدت نمایندگان استان و تهاتر بین نیروگاه اتمی و وزارت نیرو، نگرانی همکاران ما رفع شود.

کرمی نیروی انسانی غیربومی و مشکلات معیشتی معلمان در شهرستان عسلویه را از مهم ترین دغدغه های آموزش و پرورش استان برشمرد و تاکید کرد: حل مشکل عسلویه نیازمند عزم جدی و نگاه فرابخشی مسوولان ملی و استانی است.

وی حوزه جنوب را از بخش های برتر استان در زمینه هوشمندسازی مدارس عنوان و تصریح کرد: امکانات بالقوه استان می تواند برای تحقق صددرصدی این شاخص کیفی در آموزش و پرورش به یاری ما بیاید.

کرمی در پایان گفت: از بومی گزینی و جذب نیروهای کارآمد در آموزش و پرورش به عنوان راهکار برون رفت آموزش و پرورش عسلویه حمایت خواهیم کرد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: داشتن جامعه شاداب و پویا مستلزم نگاه ویژه و حمایت مردم و مسوولان است و برای تحقق مطالبات، نهایت اهتمام خود را به کار خواهم بست.

سکینه الماسی افزود: مردم در انتخابات هفتم اسفند رای به تغییر دادند و اینجانب نیز برای اعلام آمادگی جهت همکاری و پیگیری مشکلات، نخستین نشست خود در مرکز استان، در جمع شورای معاونین آموزش و پرورش حضور یافتم.

وی خواستار نگاه ویژه به نیروی انسانی جنوب استان و به کارگیری آنها در پست های مدیریتی شد و گفت: مهم ترین مزیت ما نه منابع طبیعی و تاسیسات نفتی و گازی بلکه سرمایه انسانی است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد جنوب استان بوشهر نیز بتواند از ظرفیت خیرین بهرمند شود و با اختصاص سهمیه ویژه در دانشگاهها، بومی گزینی در آموزش و پرورش محقق گردد.

 

منبع:روابط عمومی اموزش و پرورش استان بوشهر

[کد خبر:AJ16551]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب