0000000000000000000000000000000000000000IMG0032.jpg

آینه جم، دانشکده فنی و مهندسی جم از دانشکده های زیرمجموعه دانشگاه خلیج فارس بوشهر است که بعد از گذشت 6 سال از حضور آن در جم ، همچنان بدون زیرساخت های اولیه آموزشی و خوابگاهی است ، اخیرا نیز زمزمه هایی از تعطیلی یا انتقال این دانشکده در فضای عمومی مطرح شده است و به نظر می رسد در صورت عدم ایجاد زیرساخت ها ، در آینده نزدیک شاهد حذف این دانشکده در شهرستان باشیم دانشکده ای که به گفته رئیس آن ، با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

فرماندار: پیگیر حل دانشکده فنی جم هستیم

فرماندار جم در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسئله دانشکده فنی جم از اولویت هایش است بیان داشت: منکر وجود مشکلات عدیده در این دانشکده نیستم اما به هیچ وجه اجازه تعطیلی و انتقال این دانشکده را نخواهیم داد.

فتح الله نوروزی افزود: طی شش سال از راه اندازی این دانشکده همیشه مشکلاتی بر سر راه این دانشکده قرار داشته و زمزمه ها تعطیلی یا انتقال شنیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مشکل خوابگاه را حل کردیم و حالا که دانشکده مشکل ساختمان و فضای مناسب دارد مشغول رایزنی با برخی شرکت ها از جمله پتروشیمی ها برای حل مشکل هستیم.

نوروزی از کلنگ زنی دانشکده در آینده ای نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد مشکلات مرتفع و دانشکده فنی و مهندسی جم در همین شهرستان به کار خود ادامه خواهد داد.

عضو شورای شهر جم:مسئولان دانشگاه خلیج فارس برای حل مشکلات دانشکده وارد گود شوند

عضو شورای اسلامی شهر جم پیرامون وضعیت دانشکده فنی و مهندسی جم گفت: دانشکده ظرفیت بزرگ علمی و فرهنگی برای شهرستان است.

خلیل زارعی بیان داشت :مردم شهرستان جم هیچگاه کار بزرگ و اقدام شایسته دکتر جلالیان نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی و دکتر تاجیک رییس وقت دانشگاه خلیج فارس بوشهر و همه کسانی که در راه اندازی دانشکده فنی و مهندسی جم زحمت کشیدند و برای استقرار آن در جم حمایت قاطعانه نمودند از یاد نخواهند برد.

وی بیان داشت: اکنون که مردم، نماینده مردم در مجلس، مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار و نمایندگان مردم در شوراها شهر و روستا همدل و متحد شده اند تا مشکل زیرساخت های آموزشی، رفاهی و خوابگاهی دانشجویان دانشگاه به عنوان یک اولویت اصلی خود حل نمایند توقع می روند دکتر مصلح رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر و معاونان ایشان نیز به عنوان متولی اصلی ، با آنها هم صدا شده و برای حل مشکلات دانشکده آستین بالا زنند نه اینکه به عنوان یک تماشاگر فقط و فقط منتظر حل مشکل در سطح شهرستان باشند.

زارعی بیان داشت: باید مسئولان دانشگاه نیز وارد گود شوند و با تشکیل جلسات با نماینده مجلس، فرماندار و شوراهای شهر و روستا و مدیران عامل شرکت ها و پتروشیمی های منطقه موضوع را به سرانجام برسانند تا هم به دغدغه مردم و مسئولان شهرستان به عنوان یک اولویت پایان داده شود و هم دانشجویان و مسئولان دانشکده با امید بیشتر و بدون استرس به فعالیت علمی خود ادامه دهند.

[کد خبر:AJ16574]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # فرهنگی 1395-04-07 14:46
عضو بزرگ شورای شهر جم
مصاحبه خواندنی شما دال بر اشرافتان بر مسایل شهرستان و توانمندی تان می باشد.
موفق باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # تشاني 1395-04-07 16:17
احسنت بر زارعي واقعيت هم همين است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # طالب مؤذنی 1395-04-08 01:12
ضمن تایید آقای زارعی عزیز، حقیقتا که تامین اعتبار کار همه است و باید بین همه تقسیم شود. تنها یک طرف از عهده آن برنمی آید. در دولت جدید هم جایی تفاهم نشده که بر عهده کی است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # دانشجو 1395-04-08 01:59
در جایی خواندم ریاست دانشگاه گفته بود هرچه شهرستان کمک کنه دانشگاه هم همان مقدار میذاره پس بسم الله
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # alavi 1395-04-09 01:05
دانشکده فتی و مهندسی جم ، برای شهرستان چالش و مشکل است پیشنهادم این است هرچه زودتر تعطیل شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب