000000000000000000000000000000yyyyyyyyy3.jpg

 آینه جم ، نماينده مردم شهرستان جم ،كنگان ، عسلويه و دير در مجلس شوراي اسلامي از بيمارستان توحيد جم بازديد نمودند.

به گزارش آینه جم، در ابتداي اين بازديد سکینه الماسي در جلسه اي كه مهرداد حسين زاده رئيس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و فرهاد باقري رئيس بيمارستان توحيد جم و همچنين مترون و مسئولين بخش هاي مختلف بيمارستان حضور داشتند ،شركت كردند.

 حسين زاده در اين جلسه گزارشي از فعاليت هاي بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در بخش بهداشت ودرمان و همچنين طرح هاي توسعه اي آن را با توجه نيازهاي منطقه ارائه نمود.

 
 

فرهاد باقري رئيس بيمارستان توحيد جم نيز گفت: تمام سعي و تلاش من و كاركنان بيمارستان ،ارائه خدمات استاندارد، مطلوب و يكسان به تمامي مراجعين به اين مركز درماني مي باشد و در راه انجام اين وظيفه خطير از پيشنهادات سازنده و راهگشا استقبال نموده و سعي در رفع مشكلات و ارتقاء سطح خدمات را داريم .

 

 سکینه الماسي نيز با تقدير از خدمات درماني ارائه شده ،حمايت خود را جهت تسريع درحل مشكلات و كمك به پيشرفت پروژه هاي در دست اقدام  اين مركز درماني همانند بخش دياليز و زايشگاه و اتاق عمل، اعلام نمود.

وی بيمارستان توحيد جم را مجموعه اي ارزشمند دانستند كه با توجه به نقش بسيار مهم اين بيمارستان در پشتيباني از صنعت نفت و همچنين ارائه خدمات به ساكنين جم و مناطق اطراف، ارتقاء وضعيت آن را از اولويت هاي كاري خود اعلام كردند.

بازديد از واحدهاي مختلف اين بيمارستان و ديدار صميمي با مراجعين و بيماران بستري در بخش هاي درماني و كاركنان بيمارستان ،از ديگر قسمت هاي بازديد نماينده جنوب استان در مجلس شوراي اسلامي بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[کد خبر:AJ16659]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب