2013_12_30_20_16_58705_54752013_12_30_16_49_24705_547545_jpg_jpg.jpg

آینه جم : در ادامه تغییرات مدیریتی ۶ انتصاب جدید در استان بوشهر صورت گرفت.

به گزارش آینه جم، حقیقی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در چند روز آینده به عنوان معاون سیاسی استاندار البرز منصوب خواهد شد.
براساس  گزارش، عباس جمشیدی فرماندار کنونی بوشهر نیز با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر منصوب خواهد شد.
جمشیدی سابقه معاون فرمانداری دشتی در دولت اصلاحات و فرمانداری کنگان را در کارنامه خدمتی خود دارد.

http://pgnews.ir/uploads/161075959014.jpg
پیش از این اسلامی راد معاون اداره کل نیروی انسانی وزارت کشور که سابقه کارشناسی دفتر سیاسی استانداری بوشهر را در کارنامه خود دارد، گزینه این معاونت استانداری بود.
همچنین موسوی مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر نیز دیگر گزینه معاونت سیاسی استانداری بوشهر بود.

البته همزمان با وی، نام یک چهره غیربومی هم در وزارت کشور برای جایگزینی حقیقی در میان است که باید دید نهایتا شانس چه کسی بیشتر است؟

در ادامه تغییرات مدیریتی اسماعیل کاظمی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر منصوب شد.
کاظمی سابقه معاون فرمانداری تنگستان در دولت نهم، سرپرست فرمانداری تنگستان در دولت نهم، فرمانداری دیلم در دولت دهم، سرپرست فرمانداری بوشهر در دولت دهم و مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر در دولت دهم را دارد.
در استان های دیگر طبق چارت جدید روابط عمومی به عنوان معاون روابط عمومی مدیرکل حوزه استاندار فعالیت می کنند.
به نوشته جنوب پرس ؛ طی احکامی جداگانه عسکر زارعی به عنوان معاون بازرسی و خدری به عنوان معاون سامد در اداره کل بازرسی و رسیدگی شکایات استانداری بوشهر منصوب شدند.
زارعی در زمان حسنوند استاندار بوشهر در دولت دهم سابقه مدیرکلی حوزه استاندار و بخشداری خارگ در دولت یازدهم را در کارنامه خدمتی خود دارد.
خدری نیز در دولت دهم به عنوان معاون بازرسی اداره کل رسیدگی شکایت استانداری بوشهر منصوب شده بود که اکنون به عنوان معاون جدید التاسیس سامد اداره کل بازرسی و رسیدگی شکایات استانداری بوشهر  با حکم سالاری منصوب شده است.

 

[کد خبر:AJ16881]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب