2142712.jpg

آینه جم- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کلینیک دهان و دندان شهرستان جم ۵۵ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش آینه جم ، ایرج بیژنی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمران بهداشتی شهرستان جم اظهار داشت: تلاش و پیگیری زیادی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان در سال ۹۵ صورت گرفته است.

وی افزود: در سال جاری اعتبارات خوبی از محل وزارت خانه در حوزه بهداشت استان به تصویب رسیده که انتظار داریم پروژه های نیمه تمام بخش بهداشت به اتمام رسیده و مسائل و مشکلات این بخش به صورت کامل رفع شود.

بیژنی به پروژه‌های در حال اجرا در شهرستان جم اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل نیازی که شهرستان به توسعه در امر بهداشت، درمان و آموزش دارد، سعی کردیم علی‌رغم برخی عدم تخصیص‌ها در سال گذشته که مرکز درمانی بهارستان نیز از جمله آنها بود، کارهای عمرانی و توسعه‌ای را متوقف نکنیم و این پروژه هم اکنون در حال اجراست که امیدواریم در هفته دولت شاهد افتتاح آن باشیم.

وی از اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در شهرستان نیز خبر داد و گفت: پروژه مهم کلینیک دهان و دندان در شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در شهرستان در حال اجراست که می تواند نقش مهمی در بهداشت دهان و دندان ایفا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تکمیل مرکز درمانی روستای بهارستان تا هفته دولت سال جاری خبر داد.

لزوم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بهداشتی و درمانی شهرستان جم

 فرماندار شهرستان جم گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بهداشتی و درمانی در شهرستان جم ضروری است.

فتح‌الله نوروزی نیز در این نشست ، نگاه دولت به حوزه سلامت را مثبت ارزیابی کرد.

فرماندار شهرستان جم افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات بهداشتی درمانی و نیز کاهش هزینه‌های درمان داشته است که شاهد رضایت مندی مردم نیز هستیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف بهداشتی در سطح شهرستان در سال گذشته اظهار داشت: انتظار داریم در سال جاری نیز با حمایت ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان، شاهد ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم باشیم.

نوروزی، تکمیل طرح‌های عمرانی بهداشتی شهرستان جم را مهم برشمرد و افزود: مرکز درمانی بهارستان و کلینیک دهان و دندان از پروژه‌های مهمی است که امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

فرماندار شهرستان جم همچنین خواستار حمایت هر چه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی از حوزه درمان شهرستان شد.

[کد خبر:AJ16976]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب