2134657.jpg

آینه جم - نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل وزارت نفت با شهرستان های جنوبی استان بوشهر افزایش می یابد.    

به گزارش آینه جم، سکینه الماسی صبح یکشنبه در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان جم اظهار داشت: مقوله ورزش و جوانان را با نگاه ویژه دنبال می کنم و آماده هستم درخواست های روسای هیئت های ورزشی چهار شهرستان حوزه انتخابیه را با استفاده از ظرفیت های موجود و با همفکری پیگیری کنم.     

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر ورزش در جامعه جدی گرفته شود و زیرساخت های ورزشی نیز ایجاد شود قطعا آمار برخی از آسیب های اجتماعی موجود کمتر می شود.

الماسی افزود: در زمینه پیگیری برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در چهار شهرستان حوزه انتخابیه با استفاده از منابع نفت خبرهای خوبی دارم که بعد از نهایی شدن خدمت مردم اعلام می‌شود.     

وی از برگزاری جلسات متعدد خود با مسئولان نفت در هفته های اخیر خبر داد و اضافه کرد: تعامل نفت با شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر افزایش می‌یابد و نفت به مسئولیت‌های اجتماعی خود نگاه ویژه‌تری خواهد داشت.      

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از مذاکره خود با مشاور اجتماعی وزیر نفت در زمینه تخصیص اعتبارات برای ورزش چهار شهرستان خبر داد.

وی بیان داشت: روسای ادارات ورزش و جوانان چهار شهرستان، برنامه‌های هیئت‌های ورزشی و کمبودهای آنان را برای چهار سال آینده آماده کنند تا با رایزنی و تعاملات، مشکلات برطرف شوند.    

به گزارش آینه جم، در این نشست روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان جم مشکلات خود را با نماینده مردم در مجلس مطرح کردند.

[کد خبر:AJ17116]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب