8I4A0988.JPG

آینه جم- فرماندار شهرستان جم گفت: رسانه ها را یار و همراه دولت می دانم و از نقدهای سازنده و راهگشای خبرنگاران استقبال می‌کنم.

به گزارش آینه جم، فتح الله نوروزی صبح شنبه در آیین اختتامیه مسابقات چهار جانبه فوتبال به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار فقید شهرستان، با تاکید بر نقش و جایگاه رسانه در توسعه جامعه اظهار داشت: رسانه ها دیده‌بانان جامعه و چشمان تیز بین اجتماع هستند که با انعکاس مسائل و مشکلات جامعه، نکات مثبت را تقویت و مشکلات و دغدغه های مردم را به اطلاع مسئولان می رسانند.

وی با بیان اینکه رسانه ها را یار و همراه دولت می‌دانم تاکید کرد: رسانه ها همواره حامی دولت تدبیر و امید و سیاست های اعتدالی دولت بوده اند و از این منظر حضور رسانه ها را برای رشد و بالندگی شهرستان غنیمت می دانم.

نوروزی شفافیت، امانت و تعمق را از خصایص و ویژگی های یک رسانه پویا عنوان کرد و گفت: رسانه باید در اجرای رسالت خود نهایت دقت و صداقت را داشته باشد تا بتواند به عنوان رسانه تاثیرگذار در جامعه مطرح باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم رسالت رسانه را بسیار خطیر توصیف کرد و گفت: رسانه ها به عنوان جهت دهندگان افکار عمومی وظیفه سنگینی بر دوش دارند و نتایج رفتار آنان تاثیر مثبت یا منفی بر روند سیاسی اجتماعی جامعه خواهد داشت.

نوروزی حمایت از رسانه ها به عنوان حلقه واسط میان دولت و ملت را مهم برشمرد و تاکید کرد: تعامل مثبت با رسانه ها را سرلوحه کار خود در مدیریت اجرایی شهرستان قرار داده ام و از نقدهای سازنده و راهگشای خبرنگاران شهرستان استقبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در شهرستان جم بدون مزد در حال خدمت رسانی به مردم هستند افزود: خبرنگاران باید خود را به دانش روز در حوزه خبرنگاری مجهز کنند تا بتوانند تاثیرگذاری بیشتری در سطح شهرستان، استان و حتی کشور داشته باشند.

[کد خبر:AJ17378]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب