00images55shahrdar.JPG

آینه جم - شهردار جم گفت: در هفته دولت ۱۳ پروژه عمرانی شهر جم افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش آینه جم، سیداحمد علمداری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت ۱۳پروژه عمران شهری با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها در شهر جم آغاز می‌شود.

وی افزود: با همکاری و حمایت اعضای شورای شهر جم، پروژه‌ها در زمان بندی مناسب و کیفیت بسیار خوبی در حال اجرا هستند.

علمداری خاطرنشان کرد: دیوار حفاظتی در شهر جم با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، پیاده روسازی بتنی سطح شهر با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان، زیر سازی آسفالت کوچه و معابر شهر با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری در هفته دولت است.

شهردار جم از افتتاح نمازخانه در پارک چگاسه جم با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: توجه به مسائل فرهنگ و مذهبی از اولویت های شهرداری جم در اجرای پروژه ها است.

وی گفت: در زمینه کاهش ترافیک نیز ۴ خیابان با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان نیز با حضور مسئولان شهرستان در هفته دولت مورد به بهره برداری قرار می گیرد.

علمداری از کلنگ زنی ۴ پروژه مهم نیز خبر داد و بیان داشت: مهم ترین پروژه آغاز عملیات اجرایی بلوار ساحلی از پل بهرباغ تا بازارچه شهرداری جم با اعتبار ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان است.

[کد خبر:AJ17589]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # شیرآهنکوه 1395-05-31 13:47
بسم الله الرحمن الرحیم

این گلستانی که هستم ساکنش، در لسان شهر جم زیبا خواننش

منشا نان است و تولید و سخا، جان نثارم بهر حفظ و بودنش

شهرجم، شهری که با وجود دارایی های عظیم از قبیل صنایع عظیم نفت وگاز، موقعیت جغرافیایی ویژه و چندین موارد دیگر میتوانست یکی از بهترین شهرهای کشور باشد، به دلیل ضعف مدیریتی در سطوح مختلف در دهه های اخیر نتوانسته جایگاه خود را در زمینه های مختلف شهری کسب کند.

اما در سالهای اخیر به لطف مدیران دلسوز، بومی و متخصص در سطح شهرستان و شهر، جم رنگ و روی تغییر و پیشرفت به خود دیده است. تغییراتی شگرف، عظیم، اصولی و تاثیر گذار در بهبود کیفیت زندگی شهروندان و این مهم نتیجه هماهنگی و تلاش دلسوزانه همه دستگاه ها و مسئولان این شهر در سالهای اخیر بوده است.

در این بین، مهندس سیداحمدعلمداری نه تنها از بهترین شهرداران تاریخ معاصر جم که از بهترین مدیران این شهرستان پس از انقلاب بوده است. مدیری که پله پله و بر اساس لیاقت شخصی و نه باند بازی و رانت به مسئولیت شهرداری جم رسید و الحق در این بخش برای مردم جم سنگ تمام گذاشته.

پروژه هایی که در این شهر سالها خاک میخوردند یا اصلا کسی به فکر اجرایی کردن آنها نبود، با حضور مهندس علمداری به عنوان شهردار جان تازه ای به خود گرفتند و پروژه های عظیم زیادی آغاز به کار شدند. صحت این مطلب را میتوان با یک گشت و گذار در یک روز کاری در سطح شهر متوجه شد. خیابانی نیست که گروه هایی از کارگران و مهندسان مشغول احداث جاده ای جدید، بلواری جدید، پیاده رویی جدید، فضای سبزی جدید و… نباشند. اینها جدای از پروژه های زیر ساختی عظیم از جمله احداث مراکز تفریحی و چندین پروژه عظیم دیگر است.

این ها بوده که مهندس علمداری را به مرد زیر ساخت های جم مبدل کرده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # جمی 1395-06-01 09:37
بسیار عالی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # شهروند 1395-06-01 12:27
ای شیر اهنکوه واقعا گل نوشتی ای کاش لیستی از اون پروژه های زیربنایی که در شهر جم و به همت بهترین و لایق ترین شهر دار تاریخ جم در حال افتتاح شدن است می اوردی تا مردم و شهروندان در جریان و کم وکیف قرار میگرفتند و اینقدر در محافل و سایتها علیه ایشان اظهار نظر نمیکردند :
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # شهروند 1395-06-01 12:50
اینجور که شیراهنکوه کامنت گذاشته چند روز دیگه نان شهردار تهران هم بریده میشه و مدیر و شهرداری لایقتر با مدیریت و کارایی بالاتر که جدیدا کشف شده جایش پر میکن@ تا کی باید شاهد فرار مغزها باشیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-4 # شیرآهنکوه 1395-06-03 05:27
آقای شهروند شما که شناخته شده اید چه لوزومی داره با اسم مستعار بیاید و نظر منفی بدید شما دیگه از حسادت بیش از اندازه به مرز ترکیدن رسیدید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # آرش دلجویان 1395-06-06 09:05
درود بر شهروند واقعا این شیرآهن کوه شورش را درآورده. جناب شیرآهنکوه تو پنیر پنبه تپه هم نیستی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب