81462857-6201418.jpg


 آینه جم ، از هفته هفتم لیگ آزادگان ؛ عصر شنبه تیم پارس جم مهمان تیم نفت مسجد سلیمان بود که پس از 90 دقیقه، مسابقه بدون باز شدن دروازه ها پایان یافت.


 به گزارش خبرنگار آینه جم ، تنها مساوی هفته هفتم لیگ دسته اول در مسجد سلیمان رقم خورد و نبرد دو سرمربی جوان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نفت مسجد سلیمان در دیدار با تیم بالانشین پارس جنوبی جم نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند تا جایگاه این تیم در جدول رده بندی جهش نداشته باشد.

پارس جنوبی که با یک گل خورده بهترین خط دفاعی را دارد در ادامه تساوی های دنباله دار خود برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید تا فاصله این تیم از صدر جدول افزایش یابد.

گرچه پارس جنوبی جم تا هفته هفتم شکست را تجربه نکرده است اما این تساوی ها هم سبب نارضایتی طرفداران این تیم پرطرفدار استان بوشهر شده است.

با کسب یک امیتاز در مسجد سلیمان ، پارس با 13 امیتاز در رده چهارم لیگ آزادگان قرار گرفت.
براساس گزارش آینه جم ، پارس جم هفته هشتم جمعه در شهر جم میزبان اکسین البرز است.
گفته می شود اکیپی از شبکه ورزش سیما برای تهیه گزارش، روز جمعه در جم حضور می یابد.

تارتار: مساوی برای هیچ کدام از تیمها سودی نداشت

مهدی تارتار در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار "دی اسپورت" گفت: بازی خیلی خوبی بود. موقعیت های زیادی بر روی دروازه دو تیم خلق شد. فکر میکنم دو تیم یک توپ به دیرک دروازه داشتند. اما بازی گل نداشت و طبیعتا هواداران از بازی بدون گل رضایت ندارند.

سرمربی پارس جنوبی جم در ادامه گفت: مساوی سودی برای هیچ کدام از تیمها نداشت. تیمهای حریف در این هفته نتایج لازم را گرفتند و ما از کورس صدرجدولی عقب ماندیم.


تارتار در ادامه گفت: نیمه اول را باید به نام نفت دانست که بهتر و روانتر از ما بازی کرد. اما اعتقاد دارم در نیمه دوم تیم ما بهتر عمل کرد و در ضدحمله اگر دقت لازم را میکردیم می توانستیم به گل برسیم. کییفیت بازی خوب بود ولی نتیجه برای هیچکدام راضی کننده نبود.

وی در پایان درخصوص داوری گفت: داوری کوپل جوانی بودند که به نظر تعداد سوت های زده شده آنها زیاد بود اما در مجموع قضاوت خوبی داشت.






[کد خبر:AJ18101]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب